Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení nového produktu na trh
Macků, Milan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce poskytuje čtenáři hluboký přehled o problematice uvedení výrobku na internetový trh, přičemž se ji daří vhodně namíchat teoretické poznatky s řadou praktických analýz a příkladů z praxe nejen z prostředí Procter & Gamble. V teoretické části se zaměřuje na především na stavbu obchodního modelu pří uvedení výrobku na trh. Praktická část práce analyzuje nástroje on-line marketingu, jejich specifika a možnosti využití v různých marketingových strategiích. Finální případová studie ze společnosti Procter & Gamble mapuje uvedení několika předních značek na český internetový trh. Provází čtenáře od identifikace příležitosti, přes detailní průzkum trhu až po ukázky realizace a výsledky projektu.
Analýza systému zaměstnaneckých výhod v podniku Tesco Stores, a. s.
Macků, Milan ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Práce v teoretické části charakterizuje sociální politiku a zaměstnanecké výhody. Dále prezentuje aktuální studie a trendy z oblasti benefitů a poskytuje exkurz do daňové problematiky zaměstnaneckých výhod. Praktická část se nejdříve zabývá představením společnosti Tesco Stores a jejím postavením na trhu. Pokračuje popisem a zhodnocením nabídky benefitů ve firmě. Závěrečná empirická část mapuje postoje a preference zaměstnanců Tesco Stores na základě dotazníkového šetření.

Viz též: podobná jména autorů
4 Macků, Martin
1 Macků, Michaela
2 Macků, Milada
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.