Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 73 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivační faktory studentů VŠE
Kykalová, Eva ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem motivačními faktorů. Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit a zhodnotit, jaký význam mají jednotlivé motivační faktory pro studenty VŠE. Práce je členěna do tří kapitol. První a druhá kapitola jsou zpracovány na základě pozorování teoretických poznatků, a třetí kapitola tvoří praktickou část. První kapitola se vztahuje k motivaci a druhá kapitola se zaměřuje na motivační faktory. Třetí kapitola je založena na výzkum v podobě dotazníkového šetření.
Zhodnocení motivace zaměstnanců obchodní firmy
Malinský, Pavel ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Šlapák, Čeněk Timoteus (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení motivace zaměstnanců obchodní firmy, zabývající se B2B distribucí podlahových krytin a lepidel. Práce zkoumá a vyhodnocuje faktory motivace zaměstnanců. V teoretické části se práce věnuje vývoji a trendům v oblasti motivace a vedení zaměstnanců, zatímco v praktické části popisuje obchodní společnost a metodu empirického výzkum motivace mezi zaměstnanci jednotlivých úseků obchodní společnosti. Ke zjištění motivace zaměstnanců napříč úseky slouží dotazníkové šetření s kvantitativními a kvalitativními otázkami, kdy zjištěné výsledky jsou porovnány s teoretickými východisky. Výsledkem bakalářské práce po analýze výsledků empirického výzkumu jsou doporučení a návrh implementace výsledků do koncepce budoucího rozvoje obchodní firmy spolu s návrhem plánu motivace a sledování jeho plnění.
Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech
Husák, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum motivace k návštěvnosti fanoušků FK Dukla Praha na zápasech Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit na základě marketingového výzkumu příčiny nízké návštěvnosti na domácích zápasech FK Dukla Praha. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvalitativních metod. K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazníku, osobního dotazování a interview. Dotazování fanoušků FK Dukla Praha probíhalo pomocí elektronického dotazníku zveřejněného na serveru Vyplňto.cz. Při měření motivačních faktoru u fanoušků FK Dukla Praha byla využita část dotazníku od Al-Thibiti (2004). Dotazování veřejnosti proběhlo formou osobního dotazování. Interview bylo realizováno hloubkovým individuálním rozhovorem a bylo provedeno s marketingovým manažerem Ing. Vladimírem Šmírem. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly mnoho příčin, které odrazují fotbalové diváky navštívit fotbalová utkání FK Dukla Praha. Největšími příčinami jsou nevyhovující termíny a čas utkání, odliv jedné generace fanoušků FK Dukla Praha, nevyhovující stadion, herní kvalita a špatný přístup na stadion. Klub má o příčinách dostatečné informace a v současné době se snaží nepříznivou situaci napravit. Klíčová slova: motivace, fanoušek, divák, fotbal,...
Faktory spokojenosti a opakovaného využití sdíleného ubytování
Bělohradská, Michaela ; Sedláčková, Markéta (vedoucí práce) ; Sládek, Jan (oponent)
Za účelem lepšího porozumění využívání sdíleného ubytování, se bakalářská práce zabývá faktory podněcujícími spokojenost a opakované využití této ubytovací možnosti. Výzkumný záměr práce je doplněn o zjištění, jaké faktory ovlivňují obecný postoj uživatelů sdíleného ubytování k ekonomice sdílení. Výzkumný soubor (N=129) tvoří uživatelé služby Couchsurfing, kteří byli do stratifikovaného systematického výběru zahrnuti na základě dostupnosti skrze vyhledávač hostitelů, uvedeného bydliště v Praze, znalosti českého jazyka a aktivitě na svém uživatelském profilu během posledního půl roku. Dle relevantního teoretického rámce byl sestaven dotazník i výzkumný model. Následná analýza dat z kvantitativního on-line dotazníkového šetření byla provedena pomocí regresní analýzy. Výsledky odhalují, že k pravděpodobnosti opakovaného využití sdíleného ubytování nejvíce přispívá vnímaná ekologická šetrnost, která je rovněž vlivná i z hlediska obecných postojů. Zjištění dále ukazují na ekologickou šetrnost, radost z pomáhání druhým a ekonomickou úsporu jako na faktory pozitivně ovlivňující spokojenost uživatelů ze sdíleného ubytování.
Motivační faktory ovlivňující práci ředitelů ZUŠ
Kadeřábek, Antonín ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
V této práci jsem se zaměřil na motivaci ředitelů základních uměleckých škol v Karlovarském kraji. Cílem této práce je zjistit, které konkrétní faktory ovlivňují motivaci těchto ředitelů. Nejdříve jsem v práci definoval faktory, které dle odborné literatury a jiných výzkumů ovlivňují motivaci lidí. Poté jsem pomocí otázek v dotazníku zkoumal, jak jednotlivé faktory motivují ředitele základních uměleckých škol Karlovarského kraje. Zkoumáni byli všichni ředitelé v kraji. Získaná data byla zanalyzována pomocí statistických metod a následně interpretována. Na základě analýzy získaných dat jsem u jednotlivých faktorů zjistil, jak moc ovlivňují motivaci zkoumaných ředitelů. Významné nebo velmi významné působení na jejich motivaci bylo zjištěno celkem u 35 faktorů. Tyto výsledky byly také porovnány s jinými výzkumy, které zkoumaly podobný problém. Se čtyřmi výzkumy se výsledky převážně shodovaly a s jedním se rozcházely. Výsledky této práce rozšiřují empirická poznání v této oblasti. Mohou být využity jako podklady pro další výzkumy, mohou je využít ke své práci zřizovatelé základních uměleckých škol a také další instituce, které zasahují do práce ředitelů ZUŠ, aby jejich motivaci zlepšily.
Vertikální vztahy na pracovišti a jejich vliv na pracovní motivaci: sociologická případová studie
Krösslová, Gabriela ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce) ; Blahovcová, Michaela (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou vertikální vztahy na pracovišti a jejich vliv na pracovní motivaci zaměstnanců. V teoretické části jsou definovány pojmy, které jsou pro práci klíčové (definice motivace, vertikální a horizontální vztahy, sociologie práce atd.). Uvedené jsou také koncepty vztahující se k sociologii práce a motivace. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem (případová studie), který pojednává o vertikálních vztazích na pracovišti, tzn. jedním z aspektů pracovní motivace. Výzkum zahrnuje a definuje možné aspekty, které ovlivňují právě tyto vztahy na pracovišti (komunikace, osobnost nadřízeného, způsob vedení zaměstnanců, atmosféra na pracovišti). Výzkum probíhal v jedné nejmenované organizaci XY. Cílem bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňuje kvalita vertikálních vztahů pracovní motivaci zaměstnanců. Při rozhovorech byli respondenti tázáni právě na tyto aspekty, které jsou pro ně důležité a které naopak méně. Co se týká motivace, mnozí uváděli důležitost dobrého vztahu s nadřízeným. Kladou důraz i na atmosféru na pracovišti, která přispívá k tomu, že se ve svém zaměstnání cítí dobře. Aspekt osobnosti nadřízeného hodnotí jako důležitý. Je zde důležitá vstřícnost, porozumění a slušné chování. Vulgarita, nespravedlnost a výbušnost jsou vlastnosti hodnocené negativně. Výzkum...
Ředitel školy po deseti letech, nové inspirace
Šenová, Jarmila ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou profesní dráhy zkušených ředitelů škol s více jak desetiletou praxí ve funkci. Soustředí se na ředitele z různých druhů škol, odlišných počtem žáků i místem působení. Cílem bylo vytvoření souboru nejčastějších motivačních faktorů a zdrojů inspirací této cílové skupiny. Práce vychází z celkových podmínek, za jakých svou profesi tito lidé vykonávají, z požadavků, jaké jsou na ně kladeny a z očekávání, která jsou s touto náročnou funkcí spojena. Prostřednictvím kvalitativně orientovaného empirického výzkumu, metodou životní historie, rozkrývá nejčastější motivační faktory a zdroje inspirací zkušených ředitelů a uvádí je v určitých nezbytných souvislostech. Současně přináší poznatky o významu motivačních faktorů a inspirací z pohledu samotných ředitelů škol. KLÍČOVÁ SLOVA: zkušený ředitel školy, profesní dráha, podmínky práce, motivace, motivační faktory, zdroj inspirací, různý úhel pohledu
Faktory ovlivňující volbu církve u mladých konvertitů
Čihánková, Ivana ; Šturma, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štětovská, Iva (oponent)
Tématem této diplomové práce je průběh náboženské konverze a proces rozhodování konvertitů, do které církve chtějí vstoupit. V teoretické části práce je popsáno několik modelů náboženské konverze, které vycházejí z dosavadních psychologických výzkumů. Další část pojednává o církvi jako velké i malé skupině, protože právě vztahy s ostatními věřícími (naplňující potřebu člověka patřit do nějaké skupiny) jsou jedním z důležitých faktorů vstupu do církve. V závěru teoretické části jsou uvedeny údaje týkající se počtu věřících a příslušnosti k církvím ze sčítání lidu v České republice, a je popsán specifický vztah obyvatel naší země k církvím. Dále jsou v práci uvedeny výsledky kvalitativního výzkumu mezi 20 konvertity. Výzkum byl zaměřen na průběh konverze a důvody ke vstupu do církve u mladých lidí, kteří vyrůstali v nevěřících rodinách, protože u těchto konvertitů je rozhodovací proces pro vstup do dané církve nejzřetelnější. Hlavním cílem analýzy polostrukturovaných rozhovorů bylo najít nejdůležitější důvody, které vedly respondenty k rozhodnutí stát se členy konkrétní církve a zjistit, jestli se tyto důvody liší u jednotlivých typů církví (katolické církve, církví protestantských a církví evangelikálních). Klíčová slova: Náboženská konverze; modely procesu konverze; křesťanské církve; proces...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 73 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.