|
Návrh komunikačního plánu pro svatební sezónu 2021
Veselá, Marie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o návrzích komunikačního plánu pro svatební sezónu 2021.Teoretická část vysvětluje základní pojmy související s oblastí marketingové komunikace, analytická část seznamuje s charakteristikou mé podnikatelské činnosti a činnostmi v oblasti komunikace se zákazníky. Na základě výsledků z analytické části práce je sestaven návrh komunikačního plánu pro nastávající svatební sezónu.
|
|
Komunikační mix konkrétního produktu
Morkesová, Zuzana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem pro konkrétní program zaměřený na vesmírné technologie. V rámci práce jsou specifikovány teoretické poznatky obecně v oblasti marketingové komunikace a také specifika marketingové komunikace pro vysoké školy. Analytická část je zaměřena na konkurenci v rámci Evropy, polostrukturované rozhovory se současnými studenty programu a zahrnuje i rozhovor s manažerem Brno Space Cluster, což označuje uskupení firem, které působí v rámci Brna v kosmickém průmyslu. Na základě analýzy je navržen komunikační mix pro program a v úplném závěru práce se nachází komunikační manuál pro program Space Application.
|
|
Marketingová komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu
TVAROCHOVÁ, Simona
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy zhodnotit současný stav využití nástrojů marketingové komunikace ve vybraném podnikatelském subjektu, konkrétně Truhlářství Janda, a navrhnout možné kroky ke zlepšení nástrojů komunikačního mixu, které by měly napomoci ke zlepšení komunikace jak se stávajícími, tak i potenciálními zákazníky. K navržení implementace dalších vhodných komunikačních nástrojů použiji kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky pomohou společnosti provést potřebné změny v marketingové komunikaci.
|
|
Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
ŠKÁBOVÁ, Natálie
Cílem této bakalářské práce je analyzovat, jakým způsobem organizace CzechTourism vyu-žívá k propagaci České republiky sociální sítě, a nabídnout případná další využití do bu-doucna v souladu s jejich vývojem. Za tímto účelem jsou v teoretické části popsány základní pojmy vztahující se k marketingové oblasti, s důrazem na propagaci produktu v rámci sociálních sítí. V praktické části bakalářské práce je představena samotná organizace CzechTourism a hlavní informace o ní, především její vznik, cíle, poslání a marketingový plán. Dále se práce zaměřuje na ana-lýzu třech sociálních sítí, na kterých se tato organizace prezentuje. Součástí práce je dotaz-níkové šetření, jehož záměrem je zjistit, jakou hrají roli sociální sítě u zahraniční veřejnosti při cestování, a jaké mají povědomí o organizaci CzechTourism. Na základě zjištěných po-znatků je zhodnocena celková aktivita CzechTourism na daných sítích, a následně jsou vy-tvořeny návrhy na jejich další využití do budoucna
|
| |
|
Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010
Vaicová, Ivana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
V době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová komunikace důležitým nástrojem oslovování jak návštěvníků, tak i sponzorů a dalších potenciálních podporovatelů. Je pochopitelné, že u soukromých organizací, pro něž představují granty ze státní sféry jen relativně malé procento celkového rozpočtu, je marketingová činnost ještě mnohem důležitější. Bakalářská práce "Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010" charakterizuje centrum DOX, jakožto největší českou soukromou galerii, pojednává o jeho činnosti, analyzuje konkurenci, cílové skupiny a zejména jeho komunikační prostředky, nejpodstatnější body potom shrnuje stručnou SWOT analýzou. Přínos práce tkví zejména v konfrontaci teorie muzejního marketingu z převážně cizojazyčné odborné literatury a marketingové praxe realizované českou institucí centra DOX. Jádro práce tvoří analýza centrem DOX využívaných součástí komunikačního mixu za sledované období, segmentace cílových skupin a identifikace konkurence.
|
|
Analýza marketingové komunikace sportovního klubu BK Lokomotiva Karlovy Vary
Houdková, Jana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
ANALÝZA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE SPORTOVNÍHO KLUBU BK LOKOMOTIVA KARLOVY VARY Cíle: Záměrem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace s diváky a sponzory u ženského basketbalového klubu Lokomotiva Karlovy Vary a navrhnout strategii pro zlepšení marketingové komunikace. Metody: V diplomové práci byly využity metody pozorování a osobního dotazování zkoumaných subjektů. Výsledky: Byla provedena analýza marketingové komunikace klubu, díky níž bylo zjištěno, že není na dostatečné úrovni a některé prvky marketingové komunikace zcela chybí. Na základě tohoto zjištění byly vytvořeny návrhy a doporučení na zlepšení této části marketingu. Návrhy byly vytvořeny tak, aby byly realizovatelné a prospěšné klubu. Klíčová slova: Marketing, marketingová komunikace, sportovní reklama, sponzoring, sportovní klub
|
|
Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti
Miketová, Daniela ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Köppl, Daniel (oponent)
MIKETOVÁ, Daniela. Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a PR, 2011. 60 s. Vedoucí diplomové práce: PhDr. Nora Dolanská, MBA. Abstrakt Diplomová práce "Komunikační aktivity letiště Praha-Ruzyně od roku 2007 do současnosti" mapuje způsob, jakým se společnost Letiště Praha staví k marketingové komunikaci za obsažené období. Jelikož je práce vázaná na veřejně dostupné prameny, popisuje obsáhleji komunikaci směřující k veřejnosti a komunikaci k partnerům mapuje jen do té míry, do jaké ji uvádějí veřejné zdroje; nemluvě o komunikaci k zaměstnancům společnosti, o které existuje opravdu velice málo informací. Práce se snaží vymezit cílové skupiny tak, jak je oslovují jednotlivé složky marketingové komunikace. Je třeba zdůraznit, že v současné době dochází k integraci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Proto od sebe nelze striktně oddělit reklamu a PR a obě složky jsou do sebe vzájemně provázané. Jednotlivé kampaně popsané v této práci nesou přívlastek komunikační a jsou kompilací jednotlivých nástrojů obracejících se na veřejnost, partnery a zaměstnance. Stejně tak často vznikají spoluprací mezi více agenturami. Zcela zásadní je pro Letiště Praha komunikace vlivu na životní prostředí a na...
|
|
Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy
Volfová, Alena ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Všetečková, Helena (oponent)
3 Název: Internetové prezentace mateřských škol jako efektivní nástroj pro sdílení vize školy Autor: Alena Volfová Katedra: Centrum školského managementu Vedoucí práce: PhDr. Jan Voda, Ph.D. Abstrakt Závěrečná práce se zabývá kvalitou oficiálních webových prezentací mateřských škol jako jednoho z nástrojů komunikace školy s cílem získání podpory pro sdílení vize školy a získání konkurenční výhody na trhu vzdělávání. Zaměřuje se na význam strategického plánování a efektivní komunikaci školy při prezentaci a naplňování své vize. Zabývá se charakteristikou zveřejňovaných kategorií informací , jejich obsahovou kontinuitou a významem pro zákazníky školy. Získané poznatky přinášejí ucelený pohled na prezentaci informací a mohu být inspirací pro vedoucí pracovníky při komunikaci s veřejností. Klíčová slova Strategické plánování, marketingová komunikace, internetová prezentace, vize školy
|
|
Využití Facebooku v marketingu studia Arven
Hausmannová, Klára ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Využití Facebooku v marketingu studia Arven Cíl: Hlavním cílem této práce je na základě anketního šetření vytvořit stránku na Facebooku pro Power Plate studio Arven v Čelákovicích a následně zhodnotit její efektivitu. Metody: V práci byly použity metody kvantitativní i kvalitativní. Kvantitativní metoda byla aplikována v anketách mezi stávajícími klienty studia a fanoušky stránek fitness zařízení na Facebooku. Kvalitativní metoda byla využita při strukturovaných rozhovorech. Dále byl aplikován monitoring stránky na Facebooku. Výsledky: Bylo zjištěno, že stránky na Facebooku mají své opodstatnění - slouží k prezentaci firmy. Nicméně fanoušci stránek na Facebooku je nesledují moc často. Dále bylo zjištěno, že je velice složité na základě Facebooku přivést nové klienty do studia. Klíčová slova: marketing, marketingová komunikace, sociální sítě, Facebook
|