Název: Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010
Překlad názvu: Marketing Communications Analysis of DOX Centre for Contemporary Art in 2009 and 2010
Autoři: Vaicová, Ivana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: DOX Centrum současného umění; galerie; komunikační mix; marketing muzeí; Marketing umění; marketingová komunikace; nezisková organizace; Art marketing; DOX Centre for Contemporary Art; gallery; marketing communications; museum marketing; nonprofit organization; promotional mix

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/36844

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-493747


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet