Název: Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism
Překlad názvu: Using Social Networks for Promoting the Czech Republic by the CzechTourism Organisation
Autoři: ŠKÁBOVÁ, Natálie
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingová komunikace; online marketing; propagační mix; sociální sítě; Marketing; marketing communications; online marketing; promotional mix; social networks
Citace: ŠKÁBOVÁ, Natálie. Využití sociálních sítí k propagaci České republiky organizací CzechTourism. České Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/58827

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-515273


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2023-01-15, naposledy upraven 2024-03-17.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet