Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 103 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování
Bittner, Josef
(ČJ): Práce s názvem "Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování" se věnuje problematice udržení spokojenosti a loajálnosti zaměstnanců ve farmacii, konkrétně v sítích lékáren. Je zaměřena na hledání vztahů mezi spokojeností, loajalitou a formou řízení a odměňování. Dotazníkový kvalitativní průzkum pomáhá nalézt ty aspekty udržení loajality a spokojenosti, které mohou být strategickým řízením rozvíjeny a upevňovány v takto profesně vyhraněném odvětví.
Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování
Bittner, Josef ; Veteška, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jaroslav (oponent)
(ČJ): Práce s názvem "Loajalita a oddanost pracovníků ve farmacii ve vazbě na hodnocení a odměňování" se věnuje problematice udržení spokojenosti a loajálnosti zaměstnanců ve farmacii, konkrétně v sítích lékáren. Je zaměřena na hledání vztahů mezi spokojeností, loajalitou a formou řízení a odměňování. Dotazníkový kvalitativní průzkum pomáhá nalézt ty aspekty udržení loajality a spokojenosti, které mohou být strategickým řízením rozvíjeny a upevňovány v takto profesně vyhraněném odvětví.
Posouzení motivačního systému ve vybrané společnosti a návrhy jeho rozvoje
Sehnalová, Kateřina ; Krupičková, Michaela (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu motivace ve vybrané společnosti. Vliterární rešerši budou vysvětleny základní pojmy pojící se stouto problematikou. Vanalytické části bude představena společnost a proběhne sběr dat prostřednictvím interních materiálů a strukturovaných rozhovorů. Na základě těchto informací bude zanalyzován motivační systém, zkoumána spokojenost a loajalita zaměstnanců a navrženy návrhy vedoucí ke zlepšení stávajícího motivačního systému, udržení stávajících zaměstnanců, zvýšení jejich spokojenosti a snížení nákladů na fluktuaci.
Identita karpatských Němců v období meziválečného Československa
Stachová, Monika ; Spurný, Matěj (vedoucí práce) ; Michela, Miroslav (oponent)
Předkládaná bakalářská práce Identita karpatských Němců v období meziválečného Československa se zaměřuje na problematiku identifikace Němců na Slovensku a pokouší se na pozadí širších sociálních, kulturních a hospodářských souvislostí postihnout otázku, do jaké míry se německé obyvatelstvo ztotožňovalo s konstrukcí karpatoněmecké identity, popř. s jinými identitami. Krom toho je pozornost věnována samotné genezi pojmu a proměnám jeho obsahu. Zabývá se mj. vztahy mezi jednotlivými národnostmi a loajalitou k československému státu. Nadto zkoumá, zda se skutečně ve sledovaném období podařilo vytvořit kolektivní identitu zahrnující veškeré německé obyvatelstvo žijící na Slovensku či nikoliv. V souvislosti s tím je nastíněna otázka, jakou roli v tomto procesu utváření karpatoněmecké identity sehrály Němci z českých zemí či jiné faktory. Klíčová slova: identita, alterita, nacionalismus, loajalita, menšinová politika, Karpatoněmecká strana (KdP), Spišská německá strana (ZdP), paměť, lokální patriotismus
Srovnání povinnosti péče řádného hospodáře člena statutárního orgánu v České republice a odpovídající povinnosti člena statutárního orgánu v Irsku
Pečinka, Martin ; Josková, Lucie (vedoucí práce) ; Čech, Petr (oponent)
Shrnutí Tato práce se zabývá srovnáním české povinnosti péče řádného hospodáře člena statutárního orgánu kapitálové společnosti s irskou nefiduciární povinností péče, dovednosti a svědomitosti člena statutárního orgánu kapitálové společnosti (dále také jen jako "povinnost péče"). Cílem práce je zjištění možného vylepšení české úpravy povinnosti péče řádného hospodáře na základě srovnání s irskou povinností péče. Základem srovnání je irská povinnost péče, a proto je nejdříve představena irská právní úpravu, která doznala značných změn kodifikací povinností členů statutárních orgánů zákonem o obchodních společnostech 2014 ("Companies Act 2014"). I po kodifikaci leží podstata interpretace a aplikace povinnosti péče v soudních rozhodnutích. Vzhledem ke změně pramene práva a příslušnému znění zákonného standardu povinnosti péče je opuštěn standard rozhodnutí Re City Equitable [1925], který je nahrazen minimálním objektivním standardem na bázi britského rozhodnutí Re D'Jan of London [1994]. Obsah povinnosti péče, ač individuálně zjišťován v jednotlivých případech, tvoří především závěry britského rozhodnutí Re Barings [1999], které byly přijaty irskými soudy v restrikčních řízeních. Srovnání obou povinností předchází vymezení rozsahu české povinnosti péče řádného hospodáře. Ta dle judikatury a většiny odborné...
Němci na Slovensku během druhé světové války
Stachová, Monika ; Štemberk, Jan (vedoucí práce) ; Minářová, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na německé obyvatelstvo žijící na území Slovenska během druhé světové války. Krom toho zkoumá, jakým způsobem se po vyhlášení slovenské autonomie proměňovalo jeho postavení a jakou roli přitom sehrávala Deutsche Partei vedená Franzem Karmasinem. Tato politická strana se snažila o utvoření společné karpatoněmecké identity a kontrolu veškerého německého společenského života. Práce analyzuje na příkladu politiky, hospodářství, kultury či školství, jak se jí dařilo naplňovat tento ambiciózní záměr a zda byla úspěšná v získávání sympatií slovenských Němců a Němek. Následně se věnuje i dopadům druhé světové války, retribučnímu soudnictví a složitému vyrovnávání se s nacistickou minulostí.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.
Kalman, Robin ; Dohnalová, Aneta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba věrnostního programu pro společnost Assistcar, s.r.o. Tato společnost nabízí rozsáhlé služby v autoopravárenském průmyslu a věrnostní program je to, co společnosti chybí. Diplomová práce obsahuje teoretickou, analytickou a praktickou část. V první části je zpracován teoretický základ, který je nutný pro správnou tvorbu věrnostního programu. Analytická část se skládá z analýzy dostupných a fungujících věrnostní programů. Dále z analýzy konkurenčních programů a celého podniku. Praktická část obsahuje tvorbu konkrétního věrnostního programu pro společnost.
Omezení výkonu jiné výdělečné činnosti za trvání pracovněprávního vztahu
Šimon, Pavol ; Pichrt, Jan (vedoucí práce) ; Morávek, Jakub (oponent)
Název práce: Omezení výkonu jiné výdělečné činnosti za trvání pracovněprávního vztahu Abstrakt Tato diplomová práce se zabývá problematikou omezení výkonu jiné výdělečné činnosti zaměstnance za trvání jeho pracovněprávního vztahu. S ohledem na znění zákonného ustanovení, které upravuje povinnost zaměstnance nekonkurovat svému zaměstnavateli výkonem jiné výdělečné činnosti, se může zdát, že se jedná o poměrně jasnou právní úpravu. Při bližším zkoumání se však ukazuje, že předmětné ustanovení skrývá několik hledisek, které mohou být pro zaměstnance matoucí. V důsledku nesprávného pochopení tohoto omezení zaměstnancem může docházet k častému porušování této povinnosti, a to bez toho, aby si toho byl zaměstnanec vědom. Není proto výjimkou, že se řešením sporů o neplatnost rozvázání pracovního poměru, ke kterému došlo ze strany zaměstnavatele právě v důsledku porušení povinnosti zaměstnance nevykonávat jinou výdělečnou činnost, která je zákonem zakázána, často zabývá také Nejvyšší soud ČR. Díky tomu lze při důkladném prostudování této judikatury dospět ke zjištěním, kde je hranice mezi tím, co se za porušení předmětné povinnosti považuje, a co již ne. Právní úprava totiž u zaměstnanců váže omezení výkonu jiné výdělečné činnosti na předmět činnosti jejich zaměstnavatele, což může být hlavním důvodem toho, že si...
Přínos systému DekaCert pro charitativní práci
Hojná, Kateřina ; Ovečka, Libor (vedoucí práce) ; Sládek, Karel (oponent)
Doprovázející organizace zřízené církvemi, jako je například Charita Česká republika, mají svůj specifický hodnotový systém a specifické manažerské cíle. Zaměstnávají však pracovníky bez ohledu na jejich náboženskou praxi, příslušnost či nepříslušnost k oficiálním církvím nebo náboženským společenstvím. Cílem diplomové práce je zjistit, zda systém etických hodnot, systém DekaCert, je vhodným nástrojem ke zvyšování pocitu svobody a míry loajality křesťansky nepraktikujících zaměstnanců Charit. Práce se tedy zabývá otázkou, zda proškolení v systému DekaCert a jeho používání v praxi pomáhá těmto pracovníkům ztotožnit se se značkou Charita, a tím zároveň plnit druhý manažerský cíl Charity, kterým je plnění závazku k církvi. Práce je členěna do tří kapitol. První kapitola se věnuje specifikům vedení Charity, pojmům svoboda člověka a loajalita. Druhá kapitola popisuje podstatu systému etických hodnot, systém DekaCert, a třetí kapitola je experimentální částí. V té prakticky zjišťuji vliv systému DekaCert na pocit svobody a míru loajality křesťansky nepraktikujících zaměstnanců Charit. Hlavní použitou metodou je kvalitativní sociologický výzkum.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 103 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.