Název: Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.
Překlad názvu: The Utilization of Loyalty Program in a Assistcar s.r.o. Company Strategy
Autoři: Kalman, Robin ; Dohnalová, Aneta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: LOAJALITA; MARKETING; MOTIVACE; PODPORA PRODEJE; SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM; VĚRNOST; VĚRNOSTNÍ PROGRAM; CUSTOMER SERVICE; FIDELITY; LOYALTY; LOYALTY PROGRAM; MARKETING; MOTIVATION; SALES PROMOTION

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/191990

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-416767


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-02, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet