Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Muzikál jako marketingový produkt
Vágnerová, Tereza Aster ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Muzikál jako marketingový produkt" se věnuje marketingové komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby. Zabývá se deskripcí marketingové komunikace licenčního muzikálu "Bídníci", produkovaného agenturou GOJA. "Bídníci" jsou, co se týče délky uvádění a prodeje lístků, jedním z fenoménů v ČR. Cílem je na základě teoretických poznatků charakterizovat marketingovou komunikaci v oblasti hudebně-dramatické tvorby, popsat marketingová specifika českého muzikálového prostředí, vypracovat podrobnou deskripci marketingové komunikace zmíněného díla a tu zhodnotit. V závěru jsou doporučeny možné změny vedoucí k zefektivnění komunikačních aktivit.
Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010
Vaicová, Ivana ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Čeňková, Jana (oponent)
V době, kdy jsou i státem financovaná muzea a galerie nuceny zodpovědně hospodařit se svěřenými financemi, generovat vlastní zisk a získávat prostředky na provoz i z jiných než veřejných zdrojů, stává se marketingová komunikace důležitým nástrojem oslovování jak návštěvníků, tak i sponzorů a dalších potenciálních podporovatelů. Je pochopitelné, že u soukromých organizací, pro něž představují granty ze státní sféry jen relativně malé procento celkového rozpočtu, je marketingová činnost ještě mnohem důležitější. Bakalářská práce "Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010" charakterizuje centrum DOX, jakožto největší českou soukromou galerii, pojednává o jeho činnosti, analyzuje konkurenci, cílové skupiny a zejména jeho komunikační prostředky, nejpodstatnější body potom shrnuje stručnou SWOT analýzou. Přínos práce tkví zejména v konfrontaci teorie muzejního marketingu z převážně cizojazyčné odborné literatury a marketingové praxe realizované českou institucí centra DOX. Jádro práce tvoří analýza centrem DOX využívaných součástí komunikačního mixu za sledované období, segmentace cílových skupin a identifikace konkurence.
Communication Mix of a Selected Company
Janovský, Marián ; Gemmel, Pavol (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on communication mix of the selected company. It concerns communication tools, which are recently in use and subsequently on their improvements. It also contains specific suggestions for improvements or completion of communication tools. The main contribution of the bachelor thesis after its aplication for company should be increase of public awareness about its assortment of goods and increase of competitive advantage of company by means of marketing communication.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Doubrava, Tomáš ; Heinz, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza personálního marketingu vybrané společnosti se zaměřením na studenty VŠ. V teoretické části je postupováno od vysvětlení obecných pojmů až ke konkrétním popisům využitých analýz. Po provedení všech analýz v praktické části jsou v závěru diplomové práce navrhnuta vhodná řešení ke zlepšení současné situace personálního marketingu vybrané společnosti s důrazem na segment studentů VŠ.
Změna managementu Jihočeské filharmonie
Dvořák, Michal ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Šmíd, Ilja (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza změn, které nastaly po nástupu Otakara Svobody na pozici ředitele Jihočeské filharmonie. Analýza je provedena na základě expertních rozhovorů vedených s ředitelem Otakarem Svobodou, marketingovou vedoucí Kateřinou Kyselovou a malířem Jiřím Votrubou i výročních zpráv, ročenek a organizačních řádů. Shrnuje nejdůležitější změny, které se projevily zejména v oblasti marketingové komunikace, organizační struktury managementu a dramaturgie.
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Vošta, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Przyczek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat event marketingové aktivity a zachytit jejich význam v komunikačním mixu konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing. Praktická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a výzkum event marketingových aktivit této společnosti.
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Kocián, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu komunikačního mixu společnosti působící na českém trhu životního pojištění, posoudit efektivitu marketingové komunikace a vyjádřit praktická doporučení pro optimalizaci komunikačního mixu a zvýšení efektivity marketingové komunikace. V teoretické části jsou uvedena specifika marketingu služeb, je definován komunikační mix jako součást marketingového mixu a dále jsou podrobně popsány jeho jednotlivé nástroje včetně možnosti jejich uplatnění. Praktická část obsahuje analýzu těchto složek komunikačního mixu v kontextu zkoumané společnosti, jsou popsány konkrétní případy využití nástrojů komunikačního mixu včetně srovnání s některými projekty konkurenčních subjektů a posouzení efektivity marketingové komunikace na základě provedeného marketingového výzkumu.
Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.
Vlková, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pavlů, Jan (oponent)
Tato práce pojednává o komunikační strategii firmy STUDENT AGENCY, s. r. o. Cílem práce je analyzovat a popsat podstatu, možnosti a cíle marketingové komunikace firmy, dekomponovat komunikační mix a stanovit možnosti jeho optimalizace. Teoretická část práce pojednává obecně o nástrojích marketingu, mezi které patří i propagace (marketingová komunikace) a následně rozvíjí možnosti, které přímo marketingová komunikace nabízí. V několika kapitolách se čtenář dozví základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích, o prostředí, ve kterém dnes marketingová komunikace působí i o faktorech, které mají na optimální kombinaci nástrojů vliv. Praktická část se zabývá konkrétní situací ve firmě STUDENT AGENCY. Čtenář je seznámen s firmou, její konkurencí i s celým odvětvím dopravních služeb. Práce okrajově informuje i o ostatních aktivitách skupiny STUDENT AGENCY, které se kromě dopravy týkají také cestovního ruchu. V práci jsou představeny základní nástroje komunikačního mixu firmy a jejich hlavní nedostatky. Na závěr se čtenář dozví, jaký směr marketingová komunikace ve firmě s největší pravděpodobností nabere. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu a její marketingovou komunikaci, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav i budoucí vývoj firemní komunikační strategie.
Analýza nadlinkového a podlinkového marketingu u vybrané firmy
Buchbauer, Václav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce posuzuje současnou nadlinkovou a podlinkovou komunikaci značky Right Guard, která patří do portfolia kosmetických produktů nadnárodní společnosti Henkel. Účelem práce je rozbor jednotlivých využívaných marketingových nástrojů komunikačního mixu a zjištění jejich efektivity na základě dotazníkového šetření v cílové skupině respondentů, mužů ve věku od 18 do 45 let. V úvodní části se práce zabývá teoretickým popisem komunikačního mixu a uvádí rysy jednotlivých složek nadlinkové a podlinkové komunikace. V praktické části je popsána a zhodnocena marketingová komunikace značky Right Guard v roce 2010. Prostřednictvím dotazníkového šetření je prověřen vztah mužů k používání deodorantů a vnímání nástrojů použitých k oslovení zákazníka. Doplňujícími otázkami je zjišťován postoj ke sportu a oblíbenost jednotlivých odvětví a jejich zástupců. Na základě těchto výsledků jsou v práci navrhnuty inovace v marketingové komunikaci značky Right Guard pro následující období.
Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
BÁRTÍKOVÁ, Hana
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit využívání finančních prostředků pro propagování firmy a navrhnout jejich případné změny. Svou práci jsem zaměřila na konkrétní podnik ČZ a. s. se sídlem výrobního závodu ve Strakonicích. Tato společnost se řadí k největším strojírenským firmám Jihočeského kraje i celé České republiky. Práce je zaměřena na zhodnocení propagačních prostředků, které společnost ČZ a. s. používá. Potřebné informace k provedení analýzy mi poskytl top management společnosti ČZ a.s.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.