Název: Uplatnění marketingu v řízení firem
Překlad názvu: Marketing Utilization in Company Management
Autoři: Doubrava, Tomáš ; Heinz, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový dotazník; komunikační mix; Personální marketing; S.W.O.T. analýza; sociální sítě; studenti vysokých škol; HR marketing; online questionnaire; promotional mix; S.W.O.T. analysis; social networks; university students

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39140

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224892


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet