Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikání českých firem na čínském trhu
Skála, Ondřej ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Bejkovský, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá podnikatelským prostředím v Číně z pohledu českých firem. V teoretické části jsou představeny oblasti, o kterých by měl každý podnikatel, který uvažuje o exportu do Číny, znát základní informace. Nejdříve je představena ekonomická situace Číny z historického i současného pohledu a její spolupráce s Českou republikou. Následně jsou blíže popsané obory, které stále představují příležitosti pro české podniky a také zmapována účast českých podniků na čínském trhu. Dále se práce zaměřuje na popsání možností, jak na čínský trh vstoupit a také na to, jak s čínskou protistranou jednat. Čínská kultura je z evropského pohledu velmi odlišná a pro české podnikatele představuje možná nedorozumění a podnikatelské problémy. V praktické části práce jsou potom popsány zkušenosti několika českých firem s čínským trhem a také rady, které si mohou odnést společnosti, které by zde chtěly také podnikat. Na závěr práce je sepsáno doporučení pro podnikatele, které vychází z rozhovorů a dotazníků mezi českými exportními manažery zabývající se obchodem s Čínou.
Podnikatelský plán – YuLoong Dumplings
Adámek, Tomáš ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Matoušek, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu pro řetězec rychlého občerstvení. S tím, že základní myšlenkou podnikatelského plánu je přivedení zaběhlého Taiwanského fastfoodu formou franchisových poboček do Evropy. Teoretická část práce se věnuje samotnému rozboru jednotlivých části podnikatelského plánu, druhům právních forem podnikání a problematice franchisingu. Praktická část se již zaměřuje na konkrétní postup prvních kroků založení a provozování franchisy s rychlým občerstvením v České Republice. V této části je představena společnost YuLoong Dumplings, komplexní analýza trhu s rychlým občerstvením v ČR, marketingová a provozní činnost nově vzniklé společnosti a finanční plán. Výsledkem práce je zhodnocení konkurenceschopnosti projektu a rozpracování strategie společnosti, které by mělo být použito i jako reálný projekt.
Podnikatelský plán - Horský penzion
Pechová, Daniela ; Kešner, Martin (vedoucí práce)
Hlavním cílem této diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu horského penzionu v Jizerských horách a zhodnocení rentability tohoto projektu. V teoretické části je shrnuta definice pojmů podnikání, podnik, podnikatel, pozornost je též věnována požadavkům a struktuře podnikatelského plánu a zakladatelského rozpočtu. Dále jsou uvedené metody umožňující analyzovat konkurenční prostředí podniku. Praktická část popisuje plánovaný projekt, zahrnuje podrobnou analýzu trhu ubytovacích služeb v Jizerských horách, analýzu konkurence a cílového zákazníka. Diplomová práce též obsahuje marketingový plán a finanční plán, který umožní posoudit reálnost podnikatelského plánu.
Soutěže pro začínající podnikatele jako způsob podpory a rozvoje malého a středního podnikání v ČR
Dombrovskaya, Maria ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce Soutěže pro začínající podnikatele jako způsob podpory a rozvoje malého a středního podnikání v ČR je analýza fungování podnikatelských soutěží a na základě této analýzy zpracování doporučení pro jejich zlepšení. První část je zaměřena na význam malého a středního podnikání. V druhé části jsou shrnuty informace o podpoře malého a středního podnikání v České republice. Třetí část je věnována soutěžím pro začínající podnikatele v České republice, prostřednictvím dotazování zkoumán názor účastníků soutěží na efektivitu jejich fungování a zpracována řada doporučení.
Podnikatelský plán – BeachAddicts Spoje
Šabatka, Jiří ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou podnikatelského plánu výstavby a provozu beachvolejbalového areálu na Praze 3. Hlavním cílem tohoto dokumentu je zpracovat podnikatelský plán a vyhodnotit proveditelnost a ţivotaschopnost projektu. Dílčími cíli jsou identifikace vhodné lokality k realizaci, zpracování finančního plánu projektu a vyhodnocení míry výnosnosti investice. Teoretická část se věnuje klíčovým pojmům souvisejících s prací, struktuře podnikatelského plánu a podstatě metod, které jsou v práci aplikovány. Praktickou část představuje samotný podnikatelský plán. Důraz je v praktické části kladen na programy zvyšující návštěvnost areálu, vlastní dotazníkové šetření vyuţité v rámci analýzy zákazníka, analýzu konkurence, marketingový a finanční plán.
Business Angels v České republice
Kešner, Martin ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Scholleová, Hana (oponent) ; Kasa, Petr (oponent)
Tématem disertační práce je jedna z forem rizikového kapitálu - Business Angels investic do inovativních firem s uplatněním v České republice. Práce se zabývá analýzou znalostí této formy rizikového kapitálu, mírou využití a podmínkami spolupráce mezi investory a podnikateli. Hlavním cílem práce je návrh metodického postupu pro dosažení optimální spolupráce mezi Business Angels a inovativními podnikateli tak, aby docházelo k růstu této formy investování s pozitivním dopadem na prosperitu všech stakeholders. Teoretická část práce je věnována shrnutí významu rizikového kapitálu jako zdroje financování inovativních a technologických firem, přehledu o stavu a vývoji sektoru Business Angel investic v Evropě a v USA. Vlastní výzkum zaměřený na sektor Business Angel investic v ČR byl realizován formou strukturovaných rozhovorů s Business Angels a s podnikateli, kteří získali investici od Business Angels, dále byl realizován pětiletý výzkum mezi studenty vysokých škol prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě získaných primárních dat z kvalitativního a kvantitativního výzkumu a analýzy sekundárních výzkumů byl navržen normativní model, deskriptivní model a metodické postupy spolupráce Business Angels a podnikatelů. Ty respektují zahraniční praxi, výstupy realizovaných rozhovorů s Business Angels či podnikateli a jsou uzpůsobeny českému prostředí.
Analýza povědomí o značce Air Bank na českém trhu aneb "Mohou mít i Češi banku rádi"?
Stehlíková, Tereza ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem mé bakalářské práce bylo analyzovat pozici a povědomí o nových mladých bankovních institucích vznikajících na českém bankovním trhu, jenž rozvrátily hegemonii tradičních velkých bank typu Česká spořitelna, Komerční banka a další. Konkrétně se budu věnovat jedné nové bankovní instituci. Výzkum je primárně zaměřen z pohledu tvorby značky nové banky. Teoretické závěry, které definuji v první části, prakticky validuji na konkrétním příkladu nové banky Air Bank. Popisuji historii i klíčové milníky v rozvoji a definuji marketingové přístupy, které Air Bank zvolila včetně jejich vlivu na povědomí o jejich značce. Pro potvrzení či vyvrácení svých tvrzení -- teoretických i praktických -- jsem v závěru práce provedla dotazníkové šetření zkoumající jak obecné faktory přístupu zákazníků k "novým" bankám, tak především klíčové znalosti veřejnosti o Air Bank, čímž zároveň získávám přehled o úspěšnosti jejich marketingové komunikace a povědomí o jejich značce. V dotazníkovém šetření se mi potvrdila hypotéza, která poukazuje na znalost Air Bank a její marketingovou komunikaci.
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Šuleřová, Nikol ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Bakalářská práce na téma "Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton" popisuje reklamní kampaně společnosti United Colors of Benetton z devadesátých let minulého století. Tyto reklamní kampaně pro společnost United Colors of Benetton navrhoval a také většinu fotografoval Oliviero Toscani, známý italský fotograf. Bakalářská práce se zaměřuje na jednotlivá témata reklamních kampaní, jako například rasismus, AIDS či válka. Cílem teoretické práce bylo zjistit pomocí odborných článků a knižních publikací, v jakých zemích a proč byly jednotlivé reklamní plakáty zakázány. Cílem praktické části bylo zjistit názory široké veřejnosti na společnosti Benetton, povědomí o reportážních kampaních United Colors of Benetton a názory veřejnosti na etickou stránku reklamních kampaní.
Podnikatelský plán - Spodní prádlo Dolly
Hochman, Jiří ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu společnosti Spodní prádlo Dolly a na základě této analýzy navrhnout možné budoucí varianty rozvoje společnosti. Detailní analýza využívá metodu 5C a SWOT analýzu. V teoretické části se práce zabývá podstatnými náležitostmi podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán - soukromá mateřská škola
Boráňová, Andrea ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Předmětem diplomové je vytvoření a zhodnocení podnikatelského plánu soukromé mateřské školy. Teoretická část práce se zabývá podnikáním malých a středních podniků a především podnikatelským plánem. Praktickou částí je podnikatelský plán, jehož stěžejními částmi jsou: analýza okolí, analýza konkurence, marketingový mix, finanční plán a analýza rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Kešner, Michal
2 Kešner, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.