Název: Komunikační mix vybrané společnosti
Překlad názvu: Communication Mix of a Selected Company
Autoři: Janovský, Marián ; Gemmel, Pavol (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: Advertising; Direct marketing; Event marketing.; Promotional mix; Public relations; Sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34179

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248427


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet