Název:
Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Překlad názvu:
Event marketing and its specifics in the automotive industry
Autoři:
Vošta, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Przyczek, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá event marketingem a jeho specifiky v automobilovém průmyslu. Cílem práce je analyzovat event marketingové aktivity a zachytit jejich význam v komunikačním mixu konkrétní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na složení komunikačního mixu a vymezení pojmu event marketing. Praktická část je zaměřena na charakteristiku společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a výzkum event marketingových aktivit této společnosti.The thesis is focused on the event marketing and its specifics in the automotive industry. The aim of the bachelor's thesis is to analyze event marketing activities and to define their importance in the promotional mix of the specific company. The thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis is focused on the promotional mix and its aspects and on the definition of the event marketing. The practical part of the thesis describes Mercedes-Benz Czech republic Inc. and is focused on the research of event marketing activities of this company.
Klíčová slova:
event marketing; komunikační mix; Marketingová komunikace; sponzoring; event marketing; Marketing communications; promotional mix; sponzorship
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43002