Název: Event marketing a jeho specifika v automobilovem prumyslu
Překlad názvu: Event marketing and its specifics in the automotive industry
Autoři: Vošta, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Przyczek, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing; komunikační mix; Marketingová komunikace; sponzoring; event marketing; Marketing communications; promotional mix; sponzorship

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/43002

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192217


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet