Název: Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
Překlad názvu: Utilisation of financial resources for promotion a company
Autoři: BÁRTÍKOVÁ, Hana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: direct marketing; marketing; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; propagační mix; propagační prostředky; public relations; reklama; společnost; advertising; company; direkt marketing; marketing; means of promotion; personal selling; promotion; promotional mix; public relations; sales promotion
Citace: BÁRTÍKOVÁ, Hana. Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19825

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-55586


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-08-22, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet