Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vybraného sportovního klubu
Doubrava, Tomáš ; Kokeš, Marian (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a analýzy, které budou využity v praktické části. Na základě zjištěných informací a provedených analýz v praktické části budou navržena řešení k lepšímu chodu klubu.
Analýza a reportování ekonomických ukazatelů jako součást finančního řízení společnosti
Doubrava, Tomáš ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Závěrečná práce se zabývá reportováním ekonomických ukazatelů. Teoretická část textu se zaměřuje na finanční analýzu a finanční reportování. Praktická část analyzuje finanční výsledky výrobní společnosti a nastavený proces reportování. Následují návrhy reportování klíčových ukazatelů pro finanční řízení společnosti.
Analýza vybraného sportovního klubu
Doubrava, Tomáš ; Kokeš, Marian (oponent) ; Peričková, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje fotbalový klub SK Šlapanice. Analýza se zaměřuje zejména na management, marketing, konkurenci, organizační a ekonomickou situaci, ale i na sportovní stránku klubu. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a analýzy, které budou využity v praktické části. Na základě zjištěných informací a provedených analýz v praktické části budou navržena řešení k lepšímu chodu klubu.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Doubrava, Tomáš ; Heinz, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je analýza personálního marketingu vybrané společnosti se zaměřením na studenty VŠ. V teoretické části je postupováno od vysvětlení obecných pojmů až ke konkrétním popisům využitých analýz. Po provedení všech analýz v praktické části jsou v závěru diplomové práce navrhnuta vhodná řešení ke zlepšení současné situace personálního marketingu vybrané společnosti s důrazem na segment studentů VŠ.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.