Název: Muzikál jako marketingový produkt
Překlad názvu: Musical as a Marketing Product
Autoři: Vágnerová, Tereza Aster ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hudebně-dramatická díla; komunikační mix; Les Misérables; marketing; marketingová komunikace; marketingová specifika; marketingový mix; merchandising; muzikál; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama; Advertisement; Direct Marketing; Les Misérables; Marketing; Marketing Communication; Marketing Mix; Marketing Specifics; Merchandising; Musical; Musical-Dramatic Works; Promotional Mix; Public Relations; Sales Promotion

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70925

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340050


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet