Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie značky Helena Rubinstein na českém trhu
Dušková, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent)
Téma diplomové práce jsem rozdělila do tří hlavních částí: marketing, značka a kosmetický průmysl, značka Helena Rubinstein a značka Helena Rubinstein na českém trhu. V první části práce jsem vypracovala souhrn teoretických podkladů týkajících se strategie značky. Druhá část mé práce je zaměřena na značku Helena Rubinstein v celosvětovém měřítku. Třetí část je věnována značce Helena Rubinstein na českém trhu a současným trendům na trhu selektivní kosmetiky.
Analýza nadlinkového a podlinkového marketingu u vybrané firmy
Buchbauer, Václav ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce posuzuje současnou nadlinkovou a podlinkovou komunikaci značky Right Guard, která patří do portfolia kosmetických produktů nadnárodní společnosti Henkel. Účelem práce je rozbor jednotlivých využívaných marketingových nástrojů komunikačního mixu a zjištění jejich efektivity na základě dotazníkového šetření v cílové skupině respondentů, mužů ve věku od 18 do 45 let. V úvodní části se práce zabývá teoretickým popisem komunikačního mixu a uvádí rysy jednotlivých složek nadlinkové a podlinkové komunikace. V praktické části je popsána a zhodnocena marketingová komunikace značky Right Guard v roce 2010. Prostřednictvím dotazníkového šetření je prověřen vztah mužů k používání deodorantů a vnímání nástrojů použitých k oslovení zákazníka. Doplňujícími otázkami je zjišťován postoj ke sportu a oblíbenost jednotlivých odvětví a jejich zástupců. Na základě těchto výsledků jsou v práci navrhnuty inovace v marketingové komunikaci značky Right Guard pro následující období.
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE ZNAČKY CACHAREL
Jukelsonová, Sofie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Týrová, Barbora (oponent)
Práce se zabývá komunikací a komunikačními nástroji jako takovými a jejich praktickou aplikací na značce Cacharel. Obsahuje řadu praktických poznatků načerpaných autorkou práce během jejího působení ve společnosti L´Oréal, do níž značka Cacharel spadá. Práce by měla sloužit jako základní příručka pro začínající brand manažéry značky Cacharel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.