Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Provoz a ekonomika zemědělského podniku
VLKOVÁ, Petra
Tato bakalářská práce se zabývá vyhodnocením aktivit zemědělské společnosti a jeho ekonomiky. Práce je rozdělena do dvou částí - na část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů z oblasti ekonomiky zemědělských společností. V metodice jsou popsány nezbytné postupy k získání dat. V praktické části je hodnocena anonymní zemědělská společnost, označována jako "Společnost A" v letech 2011 až 2013.
Vstup finské firmy Vaisala Oyj na český trh
Vlková, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat vstup firmy Vaisala Oyj na český trh, upozornit na největší problémy při vstupu na tento trh a zhodnotit její úspěchy na českém trhu. Dále ověřit hypotézy, zda firma Vaisala vstoupila na český trh ve správný čas a se správnou obchodní politikou stejně jako, jestli byl tento vstup správným rozhodnutím. Vlastní text je rozdělen do sedmi kapitol. První kapitola pojednává obecně o finské firmě Vaisala. Druhá kapitola se věnuje její obchodní strategii a zahrnuje rovněž oblasti podnikání. Kapitola třetí poukazuje na největší světové konkurenty této společnosti. Čtvrtá kapitola se soustředí na vlastnosti finského a českého národa, jejich společné i rozdílné rysy a rovněž se zabývá firemní kulturou firmy Vaisala. Kapitola pátá analyzuje vstup této severské firmy na český trh. Následující kapitola, tj. šestá, rozebírá pozici firmy Vaisala na českém trhu, její přístup k zákazníkům a zejména podíly na trhu v jednotlivých oblastech jejího působení. Poslední, sedmá, kapitola představuje možnosti finské firmy Vaisala na českém trhu v budoucnosti. Práce čerpá zejména z interních zdrojů firmy Vaisala a jejího obchodního zastoupení pro Českou republiku, dále pak z internetových a knižních zdrojů.
Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.
Vlková, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pavlů, Jan (oponent)
Tato práce pojednává o komunikační strategii firmy STUDENT AGENCY, s. r. o. Cílem práce je analyzovat a popsat podstatu, možnosti a cíle marketingové komunikace firmy, dekomponovat komunikační mix a stanovit možnosti jeho optimalizace. Teoretická část práce pojednává obecně o nástrojích marketingu, mezi které patří i propagace (marketingová komunikace) a následně rozvíjí možnosti, které přímo marketingová komunikace nabízí. V několika kapitolách se čtenář dozví základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích, o prostředí, ve kterém dnes marketingová komunikace působí i o faktorech, které mají na optimální kombinaci nástrojů vliv. Praktická část se zabývá konkrétní situací ve firmě STUDENT AGENCY. Čtenář je seznámen s firmou, její konkurencí i s celým odvětvím dopravních služeb. Práce okrajově informuje i o ostatních aktivitách skupiny STUDENT AGENCY, které se kromě dopravy týkají také cestovního ruchu. V práci jsou představeny základní nástroje komunikačního mixu firmy a jejich hlavní nedostatky. Na závěr se čtenář dozví, jaký směr marketingová komunikace ve firmě s největší pravděpodobností nabere. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu a její marketingovou komunikaci, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav i budoucí vývoj firemní komunikační strategie.
Analýza personální práce (personálních činností)
Vlková, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Práce analyzuje, hodnotí a navrhuje změny v personální oblasti konkrétního podniku, pro účely práce přejmenovaného na Textilex, spol. s r. o. Metodologická část práce uvádí principy a postupy základních personálních činností, jimiž se běžný personální útvar zabývá; praktická část práce hodnotí tyto činnosti již v konkrétních podmínkách podniku Textilex, s r. o. a navrhuje změny, jež by vedly ke zlepšení personální práce v podniku.

Viz též: podobná jména autorů
7 VLKOVÁ, Petra
1 Vlková, Pavla
1 Vlková, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.