Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,377 záznamů.  začátekpředchozí1350 - 1359dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing služeb v reklamní společnosti Minds, s.r.o.
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Blažek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing služeb v reklamní společnosti. Je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. První část popisuje literární poznatky marketingu služeb a základní specifika reklamy, se zaměřením na venkovní reklamu. Praktická část znázorňuje marketing služeb v reklamní společnosti Minds a analyzuje prostřednictvím dotazníků spokojenost klientů s poskytovanými službami. Získané informace jsou vyhodnocené a interpretované.
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Dančevská, Ráchel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.
Analýza efektivnosti komunikační strategie společnosti Siemens
Maleninská, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii společnosti Siemens s důrazem na komunikační aktivity českých společností skupiny Siemens a na konkrétní marketingovou kampaň. Teoretická část vysvětluje pojem komunikační strategie, popisuje proces marketingové komunikace, různé modely vztahující se k problematice marketingové komunikace, charakterizuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a věnuje se také marketingovému výzkumu. V praktické části lze najít všeobecné informace o společnosti Siemens, popis komunikačních aktivit společnosti zaměřených na zvyšování známosti značky Siemens a posílení image společnosti, konkrétní změny v komunikační strategii po roce 2003 a charakteristiku marketingové kampaně "V České republice jsme rádi". Obsahem závěrečné kapitoly je hodnocení dopadu provedených změn a marketingové kampaně na image společnosti Siemens vycházející z výsledků image analýz provedených nezávislou výzkumnou agenturou.
Marketingový výzkum se zaměřením na sexuální výchovu mladistvých
Cabrnochová, Eva ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Prouzová, Zuzana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jaké informační zdroje využívají mladí lidé k získávání informací z oblasti sexuálního a reprodukčního zdraví. Na základě těchto poznatků navrhnout doporučení neziskové organizaci, která v tomto oboru působí. V teoretické části se práce zaměřuje na teorii marketingového výzkumu a sexuální výchovy. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníků, stanovených hypotéz a poté na návrhy pro neziskovou organizaci.
Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Jirkovská, Hana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.
Obsahová analýza inzerce v českých a německých časopisech
Smrčinová, Jana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zabývá obsahovou analýzou inzerce v českých a německých časopisech.Důraz je kladen na roli mužů a žen v reklamě.Obsahová analýza je provedena ze zpravodajských časopisů Týden a Der Spiegel.Nejdříve je proveden popis jednotlivých kroků marketingového výzkumu.Poté je popsána metoda obsahové analýzy.Dále se práce zabývá reklamou,současnými výzkumy o reklamě a postavením mužů a žen v reklamě.V praktické části diplomové práce je provedena obsahová analýza inzerce z českého časopisu Týden a z německého časopisu Der Spiegel.Dále jsou porovnány výsledky obsahových analýz a jsou vyhodnoceny hypotézy.
Výzkum používání marketingových nástrojů v řízení firem
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
V této diplomové práci je proveden marketingový výzkum ve vybraném souboru malých a středních firem. Výzkum se zabývá používanými marketingovými nástroji (především základním marketingovým mixem -- 4P) v řízení malých a středních podniků. Výsledky vlastního marketingového výzkumu jsou porovnány s výsledky marketingového výzkumu provedeného v letech 2004 a 2005 Ekonomicko-správní fakultou brněnské Masarykovy univerzity.
Marketingová strategie firmy Red Bull ČR, s.r.o.
Janík, Dan ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Vávrová, Táňa (oponent)
Práce se zabývá teoretickými informacemi souvisejícími s problematikou marketingové strategie a marketingem značky. Dále obsahuje popis a organizaci firmy Red Bull ČR, s.r.o. samotné. V praktické části se práce zabývá vyhodnocením marketingového výzkumu zaměřeného na zjištění vlivu marketingových aktivit na změnu povědomí o značce Red Bull a zjišťováním preferencí konzumentů.
Does marketing research have important role in operation and decision-making of the touroperator?
Rehúšová, Alexandra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také kvalitativnímu a kvantitativnímu výzkumu. Ďalší kapitoly pojednávají o informacích v marketingovém výzkumu a jejich zdrojích, realizaci marketingového výzkumu a řízení marketingového výzkumu s využitím služeb marketingové organizáce nebo vlastního útvaru marketingového výzkumu. V praktické části jsou shrnuty odpovědi na 7 otázek, které poskytli respondenti v rámci dotazníkového šetření ohledně úlohy marketingového výzkumu v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře. Kromě toho je u každé otázky napsané shrnutí výsledků výzkumu.
Ochrana spotřebitele na fotbalových stadionech
Hurník, Vítězslav ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je pochopení problematiky diváckého násilí na fotbalových stadionech a vypracování návrhu souboru opatření, který by vedl k odstranění fotbalového chuligánství. Teoretická část obsahuje hlavní charakteristiky fotbalového chuligánství, historii násilností na fotbalových stadionech a činnosti související se zajištěním bezpečnosti při fotbalových utkání. Praktická část zahrnuje marketingový výzkum, benchmarking a návrh souboru opatření řešení problematiky diváckého násilí na fotbalových stadionech v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,377 záznamů.   začátekpředchozí1350 - 1359dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.