Název: Má marketingový výskum miesto v činnosti a rozhodovaní cestovnej kancelárie?
Překlad názvu: Does marketing research have important role in operation and decision-making of the touroperator?
Autoři: Rehúšová, Alexandra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní kancelář; dotazník; kvalitativní výzkum; marketingový výzkum; primární a sekundární informace; marketing research; primary and secondary information; qualitative research; questionaire; touroperator

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16270

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-12247


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet