Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání v cestovním ruchu
Sýkorová, Lenka ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Práce představuje analýzu jednotlivých úrovní vzdělávání v oblasti cestovního ruchu a institucí, které toto vzdělávání nabízejí. Jedním z cílů je možné praktické využití pro studenty. Zakončena je seznamem škol poskytujích vzdělávání v cestovním ruchu.
Analýza cestovního ruchu Ostravska
Burianová, Lenka ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce je celková analýza cestovního ruchu Ostravska s přihlédnutím k jeho geografické příslušnosti k Moravskoslezskému kraji. Zaměřuje se na jednotlivé prvky CR, zejména atraktivity. Rozebírá jejich charakteristiku a funkčnost v rámci CR. Jmenuje jednotlivé památky a zajímavosti zvláště v centru Moravské Ostravy a Přívozu. Pojednává o struktuře návštěvníků. Smyslem práce je představit město v tom pravém a turisticky zajímavém světle. Dále zkoumá použité prezentační prostředky a jejich užitečnost při snahách o zvýraznění dobrého jména Ostravy. Dílčím cílem je analýza smýšlení veřejnosti o Ostravsku.
Specifické aspekty práce a motivační faktory ovlivňující pracovníky cestovního ruchu
Lechnýřová, Zuzana ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent) ; Kiráľová, Alžbeta (oponent) ; Hlinka, Pavel (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na problematiku zaměstnanosti a motivace pracovníků v cestovním ruchu. Cílem je získání struktury motivačních faktorů, které jsou pro pracovníky cestovních kanceláří, hotelů a informačních center důležité, a dále zjisit, jak jsou tyto faktory přítomny v náplni vykonávané práce. Na tento výzkum navazuje výzkum mezi studenty škol cestovního ruchu. Výsledky jsou dále srovnány s výsledky obdobných výzkumů provedených na vzorku obyvatel České republiky. Pro dokreslení významu pracovníků pro podniky cestovního ruchu práce obsahuje také základní přehled podniků, které poskytují služby účastníkům cestovního ruchu, a podrobný přehled statistických zdrojů týkající se zaměstnanosti.
Does marketing research have important role in operation and decision-making of the touroperator?
Rehúšová, Alexandra ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Práce je rozdělena do dvou hlavních částí a sice do teoretické a praktické. V teoretické části jsou charakterizovány cestovní kanceláře společně s jejich činností a klasifikací. Dále následují kapitoly věnované marketingovému výzkumu a jeho charakteristice včetně důvodů pro jeho realizaci, a jednotlivých kroků procesu marketingového výzkumu, typům a formám marketingového výzkumu, a podrobněji také kvalitativnímu a kvantitativnímu výzkumu. Ďalší kapitoly pojednávají o informacích v marketingovém výzkumu a jejich zdrojích, realizaci marketingového výzkumu a řízení marketingového výzkumu s využitím služeb marketingové organizáce nebo vlastního útvaru marketingového výzkumu. V praktické části jsou shrnuty odpovědi na 7 otázek, které poskytli respondenti v rámci dotazníkového šetření ohledně úlohy marketingového výzkumu v činnosti a rozhodování cestovní kanceláře. Kromě toho je u každé otázky napsané shrnutí výsledků výzkumu.
Analýza propagační komunikace Léčebných lázní Bohdaneč a jejich konkurentů
Růžičková, Kateřina ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
První část představuje Léčebné lázně Bohdaneč a.s. (LLB a.s.) a jejich přední konkurenty, kterými jsou Lázně Velichovky a.s. a Anenské slatinné lázně a.s. neboli Lázně Bělohrad. Druhá část vysvětluje pojmy, které souvisí s marketingem a komerčními komunikacemi. V této souvislosti je popsán marketingový a komunikační mix spolu s nástroji, které obsahuje. Komerční komunikační nástroje jsou detailně charakterizovány, jedná se o ATL i BTL komunikační nástroje, z hlediska jejich použití v komunikačním mixu firem. Třetí část je zaměřena na poslední ze "4P", neboli propagaci. Propagace LLB a.s. je srovnávána s konkurenty, analyzována je především realizovaná propagace prostřednictvím nových médií. Součástí této poslední části je detailní porovnání webových stránek všech tří lázeňských míst a také návrh na zlepšení komunikační kampaně LLB a.s.
Připrava medialni kampane pro Cestovni Kancelař Tapír
Monakov, Vladislav ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Bradáč, Jan (oponent)
V následující práci se popisuje průběh výtváření mediální strategie pro Cestovní Kancelář.
Analýza výuky cestovního ruchu na vysokých školách v ČR
Salačová, Kristýna ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Tato práce analyzuje výuku cestovního ruchu na prezenční bakalářské úrovni studia státních a soukromých vysokých škol v České republice. Analýza je provedena podrobným srovnáním vyučovaných předmětů na jednotlivých školách a doplněna dotazníkovým šetřením, ve kterém se zjišťovala spokojenost studentů se studiem a výukou. Cílem práce bylo navrhnout doporučení na zlepšení pro Vysokou školu ekonomickou v Praze a její studijní obor Cestovní ruch a regionální rozvoj.
Turistická karta pro region Telčsko a okolí - tvorba produktu
Kučerová, Kateřina ; Lechnýřová, Zuzana (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Práce je věnována návrhu turistické slevové karty pro mikroregion Telčsko. Turistická karta je charakterizována jako package, který je součástí marketingového mixu. První kapitola je proto věnována charakteristice package. Další kapitoly pak vymezení mikroregionu Telčsko a atraktivitám, které nabízí. Těžiště práce pak spočívá v návrhu produktu Telčská karta.
Charakteristika vzájemného cestovního ruchu České republiky a Španělska
Drozdová, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Lechnýřová, Zuzana (oponent)
Základní charakteristika cestovního ruchu České republiky a Španělska, předpoklady obou zemí pro rozvoj tohoto odvětví a jejich organizační a řídící struktura. Charakteristika cestování španělských občanů do České republiky a českých občanů do Španělska ve vzájemných souvislostech. Hodnocení potenciálu a možného rozvoje vzájemného cestovního ruchu těchto zemí.
Strategie rozvoje cestovního ruchu v turistickém regionu Český ráj
Hanušová, Karolína ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Lechnýřová, Zuzana (oponent)
práce hodnotí postup realizace strategie rozvoje cestovního ruchu v Českém ráji a analyzuje její dopad na vnímání regionu návštěvníky

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.