Název:
Analýza spotřebního chování - cukrovinky
Překlad názvu:
Analysis of consumer behaviour
Autoři:
Jirkovská, Hana ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje spotřební chování týkající se čokoládových tyčinek. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Hlavní částí je výzkum formou dotazníků mezi studenty VŠE. Zjišťuje oblíbenost jednotlivých značek čokoládových tyčinek a jednotlivých prodejních míst v areálu školy. Výsledky jsou použity pro formulaci doporučení pro strategii prodeje.This thesis analyses consumer behaviour connected with chocolate bars. It describes metodology of marketing research. The form of the research is questionnaire. Respondents are students of VŠE. The research discovers popularity of some brands and selling places in the campus. Results are used for the formulation of recommendation for the strategy of sale.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; studenti; čokoládové tyčinky; Chocolate bars; Marketing research; Students
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19765