Název:
Výzkum používání marketingových nástrojů v řízení firem
Překlad názvu:
Inquiry into the Use of Marketing Tools in the Management of Firms
Autoři:
Dočekalová, Jana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této diplomové práci je proveden marketingový výzkum ve vybraném souboru malých a středních firem. Výzkum se zabývá používanými marketingovými nástroji (především základním marketingovým mixem -- 4P) v řízení malých a středních podniků. Výsledky vlastního marketingového výzkumu jsou porovnány s výsledky marketingového výzkumu provedeného v letech 2004 a 2005 Ekonomicko-správní fakultou brněnské Masarykovy univerzity.In my dissertation I made a marketing research of group of small and middle sized companies. The research deals with common marketing instruments in running the small and middle sized companies (mainly basic marketing mix - 4P). The results of my own marketing research are compared with results of marketing research which was made in 2004 and 2005 by Faculty of Economics and Administration of Masaryk University of Brno.
Klíčová slova:
malé a střední firmy; marketingové nástroje; marketingový mix; marketingový výzkum; marketing research; marketing tools; small and middle sized companies
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/16478