Název:
Marketingový výzkum se zaměřením na sexuální výchovu mladistvých
Překlad názvu:
Marketing research focusing on sex education of youth people
Autoři:
Cabrnochová, Eva ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Prouzová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jaké informační zdroje využívají mladí lidé k získávání informací z oblasti sexuálního a reprodukčního zdraví. Na základě těchto poznatků navrhnout doporučení neziskové organizaci, která v tomto oboru působí. V teoretické části se práce zaměřuje na teorii marketingového výzkumu a sexuální výchovy. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníků, stanovených hypotéz a poté na návrhy pro neziskovou organizaci.Aim of this thesis was to determine by using a questionnaire what information sources young people use to find information on sexual and reproductive health. Than, based on these findings, to find recommendations for non-profit organization that operates in this field. The Theoretical Part of the thesis is focused on theory of marketing research and sex education. The practical part is focused on the evaluation questionnaires, hypotheses and then to the recommendations for non-profit organization.
Klíčová slova:
Dotazníkové šetření; Marketingový výzkum; Sexuální výchova; Marketing research; Questionnaire survey; Sexual health
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19768