Název:
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Překlad názvu:
Customer loyalty of retail firm - Billa
Autoři:
Dančevská, Ráchel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce v teoretické části vychází z marketingu, který zahrnuje zákaznickou loajalitu a typologii spotřebitele. Dále se zabývá marketingovým výzkumem trhu a správným vytvořením dotazníku pro tento výzkum. V praktické části je představena retailingová společnost Billa a jsou prezentovány výsledky terénního výzkumu, zaměřeného na zjišťování zákaznické loajality zákazníků této společnosti.The bachelor thesis results from marketing, which includes customer loyalty and consumer typology. Then the thesis is concerned with a marketing research and a proper creation of a questionnaire for this research. The practical part of the thesis introduces the retail company Billa and presents the results from field research, which was focused on finding of customer loyalty of the Billa's customers.
Klíčová slova:
Billa; dotazník; marketing; marketingový výzkum trhu; zákaznická loajalita; Billa; customer loyalty; marketing; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20216