Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit Nadace Leontinka
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu jednotlivých marketingových aktivit neziskové organizace Leontinka a navrhnout doporučení vztahující se k marketingovému mixu, která by vedla ke zvýšení povědomí o této nadaci a zároveň ke zvýšení dobrovolné pomoci ze strany veřejnosti. Samotná práce je rozdělena do dvou částí. První část se zabývá teoretickým vymezením marketingu a jeho specifik vztahujících se k neziskovému sektoru. V této části je také definován proces marketingového výzkumu a jeho aplikace v neziskových organizacích. Na teoretickou část navazuje část praktická, ve které je blíže popsána samotná Nadace Leontinka a jednotlivé prvky jejího marketingového mixu. S využitím marketingového výzkumu jsou zde získány informace, které společně s teoretickými poznatky vedou k doporučením vztahujícím se k marketingovým aktivitám této neziskové organizace. Diplomová práce je zakončena celkovým shrnutím.
Marketing služeb v reklamní společnosti Minds, s.r.o.
Pšeničková, Petra ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Blažek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketing služeb v reklamní společnosti. Je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. První část popisuje literární poznatky marketingu služeb a základní specifika reklamy, se zaměřením na venkovní reklamu. Praktická část znázorňuje marketing služeb v reklamní společnosti Minds a analyzuje prostřednictvím dotazníků spokojenost klientů s poskytovanými službami. Získané informace jsou vyhodnocené a interpretované.

Viz též: podobná jména autorů
1 PŠENIČKOVÁ, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.