Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 263 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.
Marketingový mix TK Orel Telnice
Zámečníková, Klára ; Kuneš, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce bylo rozšířit portfolio nabízených služeb Tanečního klubu Orel Telnice a pro tyto navrhované služby zpracovat marketingový mix. Práce obsahuje analýzu externího i interního prostředí a z ní vyplývající návrhy pro nové služby. Navrhované služby jsou složené ze dvou částí a pro každou je zpracovaný marketingový mix, který zahrnuje definování služby, cenu, propagaci a distribuci. Práce obsahuje také vyčíslení nákladů a výnosů spojených s realizací nových služeb.
Návrh marketingového mixu ve vztahu k nové výrobkové řadě
Jendřejek, Adam ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrh komunikačního mixu pro vybraný podnik. Jedná se o podnik Northman Outdoor s.r.o., který se zabývá převážně zakázkovou výrobou ponožek. Bakalářská práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická; kde jsou popsány teoretická východiska, které se týkají daného tématu marketingového mixu. Analytická část se zaměřuje na analýzy podniku vhodné pro následný návrh komunikačního mixu podniku. V poslední části bakalářské práce jsou jednotlivé návrhy týkajících se zavedení nové produktové řady a jejím následným prodejem na B2C trhu.
Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů
Adámková, Pavla ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie, která by měla vést k zisku nových zákazníků, udržení stávajících zákazníků a dále k většímu zisku, na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy.
Návrh marketingového mixu
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
Marketingový plán podniku
Baiglová, Jana ; Voňavka, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu aktuálního stavu firmy, zjištění nedostatků a návrh nového řešení a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a komunikace. Druhá část práce patří praktickému výzkumu, kde jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Návrh marketingového mixu rodinného penzionu
Najman, Zdenek ; Najmanová, Jana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu korporace BioGinGo, s.r.o. První část se zaobírá vysvětlením teoretických pojmů a poznatků, které jsou nadále použity v praktické části bakalářské práce. Pro zhodnocení situační pozice korporace byly využity vybrané metody situační analýzy. Pomocí této analýzy budou odhaleny slabá místa korporace a následně pomocí vhodných nástrojů navrhnuta možná řešení. Tyto návrhy by měly zlepšit marketingový stav a obraz společnosti.
Marketingový mix výrobního družstva IRISA
Nguyen, Anh Duc ; Skálová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena marketing a konkrétně na marketingový mix produktů. V teoretické části vysvětlím základní pojmy marketingu a marketingového mixu. V analytické části provedu analýzy marketingového mixu vybraného podniku. V návrhové části sestavím návrhy na změny současného marketingového mixu.
Návrh marketingového mixu distribútora činelov
Dubnický, Marek ; Pálesch, Filip (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Táto diplomová práca slúži ako podklad pri uskutočnení zmien v oblasti marketingového mixu pre spoločnosť BTR Group s.r.o., ktorá sa zameriava na distribúciu ručne vyrábaných činelov z Turecka. Výsledkom práce budú návrhy a odporúčania na zmeny v oblasti marketingového mixu na základe uskutočnených analýz a pozorovaní. Verím, že moje nápady a postrehy pomôžu spoločnosti získať nových zákazníkov, upevniť postavenie na trhu a obchodný úspech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 263 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.