Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového mixu
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
Problematika oceňování historických vozidel
Ćmok, František ; Nestrojil, Karel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Problematika oceňování historických vozidel se zabývá zmapováním problematiky historických vozidel, jejich kategorizací a navržením metodiky pro jednotné oceňování historických vozidel. Cílem je navrhnout metodiku, na základě které bude možné jakékoliv historické vozidlo ocenit. Tato metodika bude následně vyzkoušena při ocenění vybraných historických vozidel.
Návrh marketingového mixu
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
Problematika oceňování historických vozidel
Ćmok, František ; Nestrojil, Karel (oponent) ; Panáček, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce s názvem Problematika oceňování historických vozidel se zabývá zmapováním problematiky historických vozidel, jejich kategorizací a navržením metodiky pro jednotné oceňování historických vozidel. Cílem je navrhnout metodiku, na základě které bude možné jakékoliv historické vozidlo ocenit. Tato metodika bude následně vyzkoušena při ocenění vybraných historických vozidel.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.