Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.
Podnikatelský plán
Koblerová, Eliška ; Tichý, Marek (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Podnikatelský plán“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretická východiska. Ve druhé kapitole je vypracována podrobná analýza. Třetí a zároveň také poslední kapitola je věnována návrhům na řešení, která jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích dvou kapitolách. Návrhem je v tomto případě podnikatelský plán na založení kosmetického salonu.
Podnikatelský plán
Koblerová, Eliška ; Tichý, Marek (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Podnikatelský plán“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teoretická východiska. Ve druhé kapitole je vypracována podrobná analýza. Třetí a zároveň také poslední kapitola je věnována návrhům na řešení, která jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích dvou kapitolách. Návrhem je v tomto případě podnikatelský plán na založení kosmetického salonu.
Marketingový mix podniku
Koblerová, Eliška ; Bittnerová, Alice Hemerková (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Marketingový mix podniku“. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola obsahuje teorii. Ve druhé kapitole je zpracovávána současná situace podniku pomocí marketingových analýz. Třetí kapitola se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořené na základě získaných informací v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.