Název: Marketingový mix TK Orel Telnice
Překlad názvu: Marketing Mix of TK Orel Telnice
Autoři: Zámečníková, Klára ; Kuneš, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; kalkulace.; marketing; Marketingový mix; produkt; propagace; služby; calculation; marketing; Marketing mix; place; price; product; promotion; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39693

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-598174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet