Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix výrobního družstva IRISA
Nguyen, Anh Duc ; Skálová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena marketing a konkrétně na marketingový mix produktů. V teoretické části vysvětlím základní pojmy marketingu a marketingového mixu. V analytické části provedu analýzy marketingového mixu vybraného podniku. V návrhové části sestavím návrhy na změny současného marketingového mixu.
Podnikatelský záměr na založení nové společnosti
Nguyen, Anh Duc ; Bui,, Viktor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nové firmy poskytující podvojné účetnictví a daňovou evidenci pro Vietnamskou komunitu podnikající v jihomoravském kraji. Teoretická část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy a nástroje podnikatelské analýzy. V analytické části bude provedena analýza trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část se věnuje samotnému sestavení podnikatelského plánu.
Podnikatelský záměr na založení nové společnosti
Nguyen, Anh Duc ; Bui,, Viktor (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je vypracování podnikatelského plánu na založení nové firmy poskytující podvojné účetnictví a daňovou evidenci pro Vietnamskou komunitu podnikající v jihomoravském kraji. Teoretická část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy a nástroje podnikatelské analýzy. V analytické části bude provedena analýza trhu a dotazníkové šetření. Návrhová část se věnuje samotnému sestavení podnikatelského plánu.
Marketingový mix výrobního družstva IRISA
Nguyen, Anh Duc ; Skálová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena marketing a konkrétně na marketingový mix produktů. V teoretické části vysvětlím základní pojmy marketingu a marketingového mixu. V analytické části provedu analýzy marketingového mixu vybraného podniku. V návrhové části sestavím návrhy na změny současného marketingového mixu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Nguyen, Anh Dung
4 Nguyen, Anh Khoa
2 Nguyen, Anh Tam
1 Nguyen, Anh Tuan
1 Nguyen, Anh Vu
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.