Název: Návrh marketingového mixu ve vztahu k nové výrobkové řadě
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix in Relation to New Product Line
Autoři: Jendřejek, Adam ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2020
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; marketingový mix; ponožky; produkt; propagace; marketing mix; place; price; product; publicity; socks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192537

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-597319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet