Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán podniku
Baiglová, Jana ; Voňavka, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu aktuálního stavu firmy, zjištění nedostatků a návrh nového řešení a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a komunikace. Druhá část práce patří praktickému výzkumu, kde jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.
Marketingový plán podniku
Baiglová, Jana ; Voňavka, Radek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingového plánu v podniku. Jde o analýzu aktuálního stavu firmy, zjištění nedostatků a návrh nového řešení a zlepšení. První část práce je teoretická, se zaměřením na základní pojmy marketingu a komunikace. Druhá část práce patří praktickému výzkumu, kde jeho cílem je zlepšení marketingového plánu firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.