Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingového plánu
Petrová, Lenka ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním předmětem diplomové práce je vypracování marketingového plánu pro nově vznikající společnost podnikající v účetnictví. První část se zabývá teorií marketingového plánování. Druhou část tvoří analýza současného stavu podniku a návrh marketingového plánu.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Návrh marketingového mixu
Ćmok, František ; Kubíček, Daniel (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce je provést analýzu současného stavu marketingového mixu společnosti M.C. software s.r.o a navrhnout jednotlivé proměnné marketingového mixu tak, aby byla zákazníkovi poskytnuta maximální hodnota, a aby byly splněny firemní marketingové cíle.
Návrh marketingové strategie
Šmakalová, Petra ; Štola, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro prodejnu stavebnin Gremis s.r.o. ve Velkém Mezirící. Na základe teoretických poznatku a analýzy soucasného stavu prodejny byla zpracována marketingová strategie, která má vést ke zvýšením tržeb a posílení povedomí o existenci prodejny na trhu ve Velkém Mezirící a jeho okolí.
Komunikační strategie firmy Master Internet s.r.o.
Šmakalová, Petra ; Špaček,, Filip (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce na základě analýzy navrhuje vhodnou komunikační strategii pro firmu Master Internet s.r.o. Zvolená komunikační strategie by měla zvýšit prodej poskytovaných služeb v oblasti serverhostingu a dostat název společnosti do podvědomí potenciálních zákazníků.
Návrh marketingové strategie firmy
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingových strategií. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nové marketingové strategie, která má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu a posílit tak jeho konkurenceschopnost, prodeje a image.
Návrh komunikačního mixu ve společnosti GD, s.r.o.
Hirsch, Tomáš ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu společnosti GD, s. r. o. působící na trhu v oblasti zakázkové výroby sportovních dresů a vlajek. Obsahuje teoretickou část, kde jsou vysvětleny základní termíny marketingové komunikace, analytickou část, ve které je rozebrán současný stav komunikace společnosti a na závěr vlastní návrhy řešení.
Návrh komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička
Laichman, Václav ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního plánu společnosti Podlahářství Borovička a následně podáním návrhu na jeho vylepšení. První část vymezuje a definuje teoretické poznatky, které jsou použity pro analytickou i návrhovou část práce. Druhá část se zaměřuje na samotnou firmu Podlahářsví Borovička a na analýzu současného komunikačního mixu firmy. Dále je zpracován návrh na zlepšení komunikačního plánu a závěrem jsou poznatky z této práce shrnuty.
Návrh marketingové strategie firmy
Pasdiora, Daniel ; Řeháková, Michaela (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti Rely servis s.r.o., která se zabývá prodejem vozů značky Hyundai a nabídkou doprovodných služeb. V teoretické části jsou vymezeny důležité pojmy marketingu a marketingových strategií. Praktická část vychází z teoretické části, kdy na základě analýz je proveden návrh na zpracování nové marketingové strategie, která má za úkol zvýšit povědomí o existenci autosalonu a posílit tak jeho konkurenceschopnost, prodeje a image.
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Gunda, Patrik ; Šmakalová, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
V bakalárskej práci sa zaoberám komunikačným mixom internetovej stránky v Českej republike. Spoločnosť, ktorá túto internetovú stránku vlastní, rozbehla start-up projekt zameraný na dovoz tovarov z Číny a predaj konečným spotrebiteľom v 4 krajinách EU. Každý z trhov má svoje špecifiká, prioritne sa však budem venovať komunikačnému mixu webstránky na území ČR.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.