Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti ZDT spol. s r.o.
Pikula, Michal ; Pořízek, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost Zemědělská a dopravní technika spol. s.r.o. Na základě teoretických poznatků, analýzy současného stavu firmy a dotazníkového šetření je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k posílení pozice na tuzemském trhu, získání nových odbytišť a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Marketingová strategie podniku
Macková, Monika ; Přikryl, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí marketingové strategie pro podnik Cukrárna, café U Anděla, se sídlem ve Strážnici. V první části, která se zabývá teorií, jsou definovány pojmy, které se týkají marketingu. V druhé části mé práce jsem provedla analýzu současné situace podniku a průzkum očekávání zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Ze získaných výsledků jsem následně navrhla zlepšení v těch místech, které vyšly jako nedostačující.
Návrh marketingového mixu
Mančíková, Jana ; Bačíková, Hana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu prodejny, která se zaměřuje na oblast lokálních farmářských potravin a zdravé výživy. Práce tvoří teoretickou terminologii a návrhy řešení ke zlepšení současné situace vyplývající z analýzy problematiky současného stavu.
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik
Bendová, Martina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku Porsche Brno, který se zabývá zejména prodejem nových a ojetých automobilů a jejich servisem. Zaměřuje se na marketingové činnosti podniku a jejich vliv na postavení podniku na trhu. Z provedených analýz jsou vyvozené závěry a následně navrženy návrhy na zlepšení.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Analýza podnikového okolí
Junková, Šarlota ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Cílem této práce je analýza podnikového okolí Vinotéky u Mouřenína, která se zabývá dovozem, prodejem a servírováním českých, italských a francouzských vín, cognaců a delikates. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a praktickou. Pro analýzu makrookolí podniku je použita PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí Porterova analýza pěti sil. Na závěr je zhodnoceno vnější a vnitřní okolí podniku pomocí SWOT analýzy. Hlavním cílem této práce je zhodnocení faktorů, které podnik nejvíce ovlivňují.
Analýza okolí podniku Camaieu česká, s.r.o.
Votočková, Iveta ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Ďurkáň, Erik (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje podnikové okolí společnosti Camaieu česká, s.r.o., která se zabývá maloobchodem s dámskou konfekcí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Pro analýzu makrookolí podniku je aplikovaná PESTLE analýza a pro analýzu mikrookolí je použita Porterova analýza pěti sil. Následuje SWOT analýza, která spojuje analýzu jak vnitřního tak vnějšího prostředí společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat nejdůležitější faktory, které podnik ovlivňují.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.