Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Porovnání cen bytového domu v k.ú. Břeclav stanovených dle platných oceňovacích předpisů
Helešicová, Hana ; Superatová, Alena (oponent) ; Karabec, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje ocenění bytového domu v Břeclavi dle platných oceňovacích předpisů. Hlavní náplní této práce je poskytnout informace k oceňování nemovitostí a informace o pojmech, které s touto problematikou souvisí. Konkrétně je zde stanovena cena bytového domu a jsou zde popsány metody pro oceňování nemovitostí. Hlavním úkolem je stanovit cenu bytového domu jako celku a druhým úkolem je stanovit cenu bytů, když je dům rozdělěn na bytové jednotky prohlášením vlastníka. K ceně bytového domu se započítají i venkovní úpravy. Jsou zde použity metody pro oceňování. Pro bytový dům je to nákladový způsob a výnosový způsob a jejich kombinace a pro byty je zde použita metoda porovnávací. Závěrem je nutno zjistit, jak se změní ceny bytového domu, pokud se změní jeho vlastnictví. Bylo zjištěno, že pokud se cena stanoví kombinací výnosového a nákladového způsobu a porovnávacím způsobem, tak cena součtu bytových jednotek bude vyšší než cena kombinace nákladové a výnosové metody.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Porovnání tržních cen rodinných domů s cenami zjištěnými porovnávacím způsobem podle oceňovacích předpisů
Karabec, Jiří ; Abraham, Karel (oponent) ; Mikš, Lubomír (oponent) ; Weigel, Lubomír (vedoucí práce)
V disertační práci je provedena analýza porovnávací metody pro rodinné domy uvedené v oceňovacích předpisech. Analýza se zaměřuje na jednotlivé znaky a kvalitativní pásma a jejich vliv na stanovovanou cenu. Analýza je provedena pomocí speciálně vytvořené databáze nabídkových cen rodinných domů a dále srovnáním s nákladovou metodou dle oceňovacích předpisů. Na základě výsledků analýzy je navržena nová podoba znaků a kvalitativních pásem. Práce je uzavřena sumarizací a diskuzí dosažených výsledků a jejich přínosem.
Porovnání cen bytového domu v k.ú. Bučovice stanovených dle platných oceňovacích předpisů
Černý, Michal ; Hlavinková, Vítězslava (oponent) ; Karabec, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce seznamuje s dvěma různými možnostmi ocenění nemovitosti. S důrazem na odlišné vlastnictví bytového domu. V prvním případě se na budovu nahlíží jako na celek a je využita kombinace výnosového a nákladového způsobu ocenění. V druhém případě je bytový dům rozdělen na jednotlivé bytové jednotky a oceněn metodou porovnávací. Obě tyto metody jsou provedeny v souladu s vyhláškou č. 3/2008 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (oceňovací vyhláška), jak vyplývá ze změn provedených vyhláškami č. 456/2008 Sb. a č. 460/2009 Sb. V závěru jsou pak tyto získané hodnoty porovnány a zhodnoceny.
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.
Analýza indexu konstrukce a vybavení rodinných domů u porovnávací metody uvedené v oceňovacích předpisech
Karabec, Jiří
Porovnávací metoda dle oceňovacích předpisů je používána od roku 2009 a do současnosti doznala nepatrných změn. Metoda nebyla dosud podrobena hlubší analýze. Článek si klade za cíl analyzovat index konstrukce a vybavení porovnávací metody pro rodinné domy, zaměřit se přitom na jednotlivá kvalitativní pásma a jejich hodnoty. Přirážky a srážky kvalitativních pásem srovnat s ohodnocením konstrukcí a vybavení u nákladové metody uvedené v oceňovacím předpisu. Z provedené analýzy vyplývá, že zásadním faktorem ovlivňujícím cenu rodinného domu jsou svislé konstrukce. Dalšími zásadními faktory jsou vodorovné konstrukce nebo základy, které však u porovnávací metody nejsou hodnoceny. Na stanovenou cenu nemovitosti má rovněž vliv napojení na veřejné sítě, které však srovnávané metody hodnotí rozdílně. Na základě provedené analýzy je rovněž možné navrhnout opatření směřující ke zpřesnění metody stanovování cen nemovitostí porovnávacím způsobem. Navržená opatření by mohla být směřována také autorům oceňovacích předpisů a iniciovat tak úpravu nebo změnu těchto předpisů.
Porovnání tržních cen rodinných domů s cenami zjištěnými porovnávacím způsobem podle oceňovacích předpisů
Karabec, Jiří ; Abraham, Karel (oponent) ; Mikš, Lubomír (oponent) ; Weigel, Lubomír (vedoucí práce)
V disertační práci je provedena analýza porovnávací metody pro rodinné domy uvedené v oceňovacích předpisech. Analýza se zaměřuje na jednotlivé znaky a kvalitativní pásma a jejich vliv na stanovovanou cenu. Analýza je provedena pomocí speciálně vytvořené databáze nabídkových cen rodinných domů a dále srovnáním s nákladovou metodou dle oceňovacích předpisů. Na základě výsledků analýzy je navržena nová podoba znaků a kvalitativních pásem. Práce je uzavřena sumarizací a diskuzí dosažených výsledků a jejich přínosem.
Porovnání cen bytového domu v k.ú. Bučovice stanovených dle platných oceňovacích předpisů
Černý, Michal ; Hlavinková, Vítězslava (oponent) ; Karabec, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce seznamuje s dvěma různými možnostmi ocenění nemovitosti. S důrazem na odlišné vlastnictví bytového domu. V prvním případě se na budovu nahlíží jako na celek a je využita kombinace výnosového a nákladového způsobu ocenění. V druhém případě je bytový dům rozdělen na jednotlivé bytové jednotky a oceněn metodou porovnávací. Obě tyto metody jsou provedeny v souladu s vyhláškou č. 3/2008 Sb., o provedení některých ustanovení zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (oceňovací vyhláška), jak vyplývá ze změn provedených vyhláškami č. 456/2008 Sb. a č. 460/2009 Sb. V závěru jsou pak tyto získané hodnoty porovnány a zhodnoceny.
Nabídka, poptávka, vliv reklamy
Skácel, Jiří ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o nabídce a poptávce a vlivu reklamy na tyto dvě mikroekonomické veličiny. V práci se zaměřuji na popsání fungování nabídky a poptávky z marketingového hlediska a nikoliv z mikroekonomického pohledu. V teoretické části této práce vysvětlím podstatu marketingu a reklamy, která umí dobře ovlivňovat potřeby a poptávku po zboží a službách. Dále se zabývám marketingovým mixem a komunikačním mixem, který je teoretickým základem pro stanovení marketingových činností pří propagaci služeb a výrobků. V teoretické části nastíním tvorbu komunikační kampaně, protože každá kampaň se musí správně naplánovat, tak aby byla úspěšná. Cílem této diplomové práce je postihnout fungování nabídky a poptávky, a posouzení vlivu reklamy na nabídku a poptávku. Tuto problematiku řeším v praktické části na příkladu realitní kanceláře Dachi, s. r. o., která má sídlo v Olomouci. Prakticky provedu marketingový výzkum kvantitativní metodou a hypotézy budu testovat pomocí testu dobré shody chí kvadrátu.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Karabec, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.