Název: Návrh na zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu: The Proposal for the Improvement of the Marketing Mix
Autoři: Dvořáčková, Denisa ; Bílek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: interní a externí analýza; makroprostředí; marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; SWOT analýza; internal and external analysis; macroenvironment; marketing; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61352

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254891


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet