Název:
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu:
The Proposal for the Improvement of the Marketing Mix
Autoři:
Dvořáčková, Denisa ; Bílek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se podrobně zaměřuje na marketingovou strategii veletrhu Sport Life na brněnském výstavišti s ohledem na zcela odlišné cílové skupiny vystavovatelů a návštěvníků. Základem bude situační analýza, identifikace SWOT a návrh marketingové strategie pro další rozvoj veletrhu.
Bachelor's thesis is focused on the marketing strategy of the fair Sport Life organized at the Brno Exhibition Center with regard to completely different exhibitor´s and visitor´s aim groups. The basis of the situational analysis, SWOT identification and the proposal of marketing strategy for further development of the fair.
Klíčová slova:
interní a externí analýza; makroprostředí; marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; SWOT analýza; internal and external analysis; macroenvironment; marketing; marketing environment; marketing mix; marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61352