Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o.
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní společnost. První část práce je věnována teoretickým východiskům, pro lepší pochopení dané problematiky, na což je v praktické části navázáno analýzou makroekonomického a mikroekonomického prostředí. Závěrem jsou uvedeny návrhy pro vylepšení marketingové strategie.
Kritická sektorová analýza trhu s pohonnými hmotami
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Ve své práci analyzuji trh s pohonnými hmotami v České republice z pohledu nabídky čerpacích stanic a poptávky spotřebitelů. Jedná se o oligopolní tržní strukturu, kde přední místa zaujímají převážně zahraniční značky. Typ struktury jsem určil na základě údajů vypovídajících o tržní síle jednotlivých sítí čerpacích stanic a díky vlastnímu cenovému výzkumu. Spotřebitelé se na tomto trhu chovají často nelogicky a to hlavně z důvodu nedostatečného množství dostupných informací. K tomuto zjištění jsem dospěl na základě průzkumu trhu mezi aktivními řidiči. Možným a moderním řešením je vznik portálu, který by na základě spolupráce s čerpacími stanicemi usměrňoval a zprostředkovával kýžené informace směrem k řidičům.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh softwarové podpory se zaměřením na stanovení bodu zvratu
Strašil, Pavel ; Tolarová, Jitka (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se bude zabývat návrhem softwarové podpory se zaměřením na stanovení bodu zvratu tzn. Break Even Point (BEP) analýzy. Práce tedy prozkoumává náklady maloobchodní firmy domácích potřeb a poukazuje na jejich možnou následnou optimalizaci. K tomuto účelu je využit v současné době asi nejpoužívanější a uživatelsky velmi známý tabulkový procesor Microsoft Excel, ve kterém jsou doprogramovány a zautomatizovány příslušné funkce v jazyce Visual Basic for Applications (VBA).
Kritická sektorová analýza trhu s pohonnými hmotami
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Ve své práci analyzuji trh s pohonnými hmotami v České republice z pohledu nabídky čerpacích stanic a poptávky spotřebitelů. Jedná se o oligopolní tržní strukturu, kde přední místa zaujímají převážně zahraniční značky. Typ struktury jsem určil na základě údajů vypovídajících o tržní síle jednotlivých sítí čerpacích stanic a díky vlastnímu cenovému výzkumu. Spotřebitelé se na tomto trhu chovají často nelogicky a to hlavně z důvodu nedostatečného množství dostupných informací. K tomuto zjištění jsem dospěl na základě průzkumu trhu mezi aktivními řidiči. Možným a moderním řešením je vznik portálu, který by na základě spolupráce s čerpacími stanicemi usměrňoval a zprostředkovával kýžené informace směrem k řidičům.
Návrh softwarové podpory se zaměřením na stanovení bodu zvratu
Strašil, Pavel ; Tolarová, Jitka (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se bude zabývat návrhem softwarové podpory se zaměřením na stanovení bodu zvratu tzn. Break Even Point (BEP) analýzy. Práce tedy prozkoumává náklady maloobchodní firmy domácích potřeb a poukazuje na jejich možnou následnou optimalizaci. K tomuto účelu je využit v současné době asi nejpoužívanější a uživatelsky velmi známý tabulkový procesor Microsoft Excel, ve kterém jsou doprogramovány a zautomatizovány příslušné funkce v jazyce Visual Basic for Applications (VBA).
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie firmy BRUNENSIS.cz, spol. s r.o.
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro konkrétní společnost. První část práce je věnována teoretickým východiskům, pro lepší pochopení dané problematiky, na což je v praktické části navázáno analýzou makroekonomického a mikroekonomického prostředí. Závěrem jsou uvedeny návrhy pro vylepšení marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.