Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Macková, Monika ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat informační systém společnosti MERIMAC s.r.o., která se zabývá kamionovou dopravou, a následně navrhnout změny, které odstraní zjištěné nedostatky používaného systému. V části s teoretickými východisky, se definují pojmy a informační systémy potřebné k pochopení dané problematiky. Práce se dále zabývá analýzou současného stavu dané společnosti. Na závěr budou implementovány návrhy na zlepšení současného stavu a zvýšení efektivity podniku.
Výběr a implementace informačního systému
Macková, Monika ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat potřeby vybrané společnosti, která se zabývá zásobováním a skladováním biomasy, a následně navrhnout vhodný informační systém pro potřeby společnosti. Teoretická část práce obsahuje definice základních pojmů a informačních systémů potřebných k pochopení dané problematiky. Diplomová práce se dále zabývá analýzou potřeb společnosti a analýzou současného stavu. V závěru práce bude vybrán nejvhodnější informační systém podle potřeb společnosti a budou představeny možnosti jeho implementace do provozu.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Macková, Monika ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat informační systém společnosti MERIMAC s.r.o., která se zabývá kamionovou dopravou, a následně navrhnout změny, které odstraní zjištěné nedostatky používaného systému. V části s teoretickými východisky, se definují pojmy a informační systémy potřebné k pochopení dané problematiky. Práce se dále zabývá analýzou současného stavu dané společnosti. Na závěr budou implementovány návrhy na zlepšení současného stavu a zvýšení efektivity podniku.
Marketingová strategie podniku
Macková, Monika ; Přikryl, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na navrhnutí marketingové strategie pro podnik Cukrárna, café U Anděla, se sídlem ve Strážnici. V první části, která se zabývá teorií, jsou definovány pojmy, které se týkají marketingu. V druhé části mé práce jsem provedla analýzu současné situace podniku a průzkum očekávání zákazníků pomocí dotazníkového šetření. Ze získaných výsledků jsem následně navrhla zlepšení v těch místech, které vyšly jako nedostačující.
Marketingová komunikace módních značek a jejich vliv na vnímání body image spotřebitele
Macková, Monika ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Krátký, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací módních oděvních značek se zaměřením na dvě konkrétní světové značky tzv. fast fashion. Hlavním cílem je definovat specifika marketingové propagační strategie módního odvětví, analyzovat rozdíly mezi přístupy dvou zkoumaných oděvních značek H&M a Zara a pomocí kvalitativního a kvantitavního výzkumu zmapovat jejich dopad na vnímání body image spotřebitele. Práce je členěna do několika částí. První kapitola se věnuje marketingové komunikaci módních značek včetně rozboru využití konkrétních komunikačních nástrojů a nových trendů této oblasti. Druhá část se zaměřuje na stěžejní body komunikace společností H&M a Zara a současně analyzuje vztah módního průmyslu a aktuálního tématu body image. Podstatou třetí části je shrnutí metodologie vlastního výzkumu, popis metody sběru dat a také souboru respondentů. Poslední, praktická část vyhodnocuje výsledky primárních dat získaných výzkumem se záměrem definovat vliv komunikačních kampaní módních společností na spotřebitele.
Balanced Scorecard ve firmě Continental Automotive CR s. r. o.
Macková, Monika ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Vrbský, Petr (oponent)
Současné globalizované a vysoce konkurenční prostředí vyžaduje zvyšování angažovanosti podniku v oblasti strategického plánování a hodnocení výkonu. Řízení organizace na základě finančních ukazatelů již není dostatečným nástrojem pro dosažení stanovených strategických a výkonnostních cílů. Je třeba porozumět a využívat také ukazatele nefinančního charakteru, jež zásadním způsobem ovlivňují dosahování finančních cílů organizace. Metoda Balanced scorecard zdůrazňuje vzájemnou provázanost finančních i nefinančních ukazatelů a na základě sledování a řízení výkonnosti podniku v rámci čtyř perspektiv (finanční, zákaznické, procesní, učení se a růstu, resp. zaměstnanců) umožňuje průběžné řízení realizace celkové strategie a zajišťuje i nezbytnou zpětnou vazbu. Tato práce ve své teoretické části vymezuje podstatné prvky metody Balanced Scorecard. Praktická část obsahuje zhodnocení funkčnosti současně implementovaného systému BSC v závodě Adršpach společnosti Continental Automotive Czech Republic s.r.o., která byla podkladem pro stanovení návrhů na zlepšení.
Proces sjednocení Kypru v kontextu evropského integračního vývoje
Macková, Monika ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Popovová, Marie (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, na kolik snaha Kypru vstoupit do Evropské unie napomohla procesu jeho sjednocení. V první části mé práce se zabývám především historií ostrova a také jeho geografickou polohou, která byla pro vývoj událostí na Kypru určující. Důležité je zejména období počátku nadvlády Turků, kdy na Kypru došlo ke zrodu řecko-tureckého konfliktu. V druhé části jsem se snažila přiblížit ostrov Kypr, jeho státní zřízení, ekonomickou situaci a rozdíl mezi řeckou a tureckou částí ostrova. Třetí část práce pojednává o vztahu Kypru a jeho dvou částí k Evropské unii. Přestože EU projevovala zájem na tom, aby se ostrov co nejdříve sjednotil, znamenalo kandidátství Kypru do EU spíše zkomplikování již tak dost složité situace na ostrově. Čtvrtá část mé práce se soustřeďuje na vývoj jednání mezi kyperskými Řeky a Turky v průběhu 20. a 21. století a také na momentální situaci. Analyzuji zde příčiny kyperského sporu a možné problémy, které by musely být řešeny v případě sjednocení.

Viz též: podobná jména autorů
8 MACKOVÁ, Martina
1 Macková, Magdaléna
7 Macková, Marcela
4 Macková, Markéta
8 Macková, Martina
6 Macková, Michaela
7 Mačková, Marcela
4 Mačková, Markéta
6 Mačková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.