Název: Marketingová strategie podniku
Překlad názvu: Company Marketing Strategy
Autoři: Macková, Monika ; Přikryl, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: makroprostředí; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; mikroprostředí; SWOT analýza; macroenvironment; Marketing; marketing mix; marketing strategy; microenvironment; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41486

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248834


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet