Název: Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Překlad názvu: Suggestion of a Marketing Strategy to Gain New Customers
Autoři: Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: chí-kvadrát.; dotazování; komunikační mix; makroprostředí; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; mikroprostředí; SWOT analýza; Chi Square.; communications mix; macroenvironment; Marketing; marketing mix; marketing research; microenvironment; survey research; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15602

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-232483


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet