Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj manažerských kompetencí formou vzdělávacích kurzů
Vintrová, Zuzana ; Putnová, Anna (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložit Fakultě podnikatelské, Vysokého učení technického v Brně, návrh na otevření vzdělávacích kurzů pro manažery. Konkrétně se jedná o kurzy rozvíjející manažerské kompetence. Práce se tedy zabývá podrobnou analýzou těchto kompetencí, porovnává ideální osobnost manažera s reálnou situací, jejíž stav byl zjištěn prostřednictvím dotazníkového šetření, a nakonec definuje manažerské rozvojové potřeby. Návrhy vzdělávacích kurzů jsou sestaveny tak, aby rozvojové potřeby mohly být uspokojeny.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.
Rozvoj manažerských kompetencí formou vzdělávacích kurzů
Vintrová, Zuzana ; Putnová, Anna (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je předložit Fakultě podnikatelské, Vysokého učení technického v Brně, návrh na otevření vzdělávacích kurzů pro manažery. Konkrétně se jedná o kurzy rozvíjející manažerské kompetence. Práce se tedy zabývá podrobnou analýzou těchto kompetencí, porovnává ideální osobnost manažera s reálnou situací, jejíž stav byl zjištěn prostřednictvím dotazníkového šetření, a nakonec definuje manažerské rozvojové potřeby. Návrhy vzdělávacích kurzů jsou sestaveny tak, aby rozvojové potřeby mohly být uspokojeny.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.