Název: Marketingové procesy ve stavebnictví
Překlad názvu: Marketing processes in the building industry
Autoři: Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: investor; konkurence; makroprostředí; Marketing; marketingové analýzy; marketingový informační systém; mikroprostředí; stavební trh; subdodavatel; subjekty trhu; získávání zakázek.; competition; construction market; investor; macroenvironment; market entities; Marketing; marketing analysis; marketing information system; microenvironment; obtaining contracts.; subcontractor

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/28655

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-208511


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet