Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 687 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Facebook English: on the specific features of English netspeak
Mišutková, Anna ; Malá, Markéta (vedoucí práce) ; Šaldová, Pavlína (oponent)
Cílem této diplomové práce je představit jazyk elektronické komunikace ('netspeak') jako jeden ze současných proudů vývoje jazyka. Práce vychází z hypotézy, že 'netspeak' představuje samostatnou multimodální jazykovou varietu, která sdílí některé rysy s neformální mluvenou angličtinou. Na vybraném vzorku textů anglicky mluvících studentů britských univerzit ze sociální sítě Facebook byla provedena detailní analýza tohoto jazyka. Kvantitativně-kvalitativní rozbor shromážděných dat a jejich srovnání s ústní formou standardní angličtiny pomocí mluvené složky Britského národního korpusu, nalezení společných i odlišných znaků a nových prvků (odchylky od standardního pravopisu, novotvary, atd.) potvrdily tuto hypotézu. ! Klíčová slova: netspeak, CMC, Facebook, emotikony, osobní komunikace, neformální konverzace
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech
Nováková, Anežka ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Sociální média jako nástroj marketingové komunikace ve fitness centrech Cíl: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout konkrétní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025 vybranému fitness centru, a to na základě dat zjištěných z rozhovoru a analýzy dosavadní správy sociálních sítí. Využití: Vytvořený marketingový plán bude využit ve vybraném fitness centru pro rok 2025, zároveň tato práce může sloužit jako inspirace pro další subjekty, které chtějí zlepšit své fungování či si vystavět vlastní plán na sociálních sítích. Metody: V této práci je využita metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu dat. V první fázi je použita kvalitativní metoda v podobě polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness centra. Následuje kvantitativní metoda prostřednictvím analýzy sociálních sítí centra. Výsledky: Z výsledků získaných z obou výzkumů vyplývá, že vybrané fitness centrum má značný prostor pro zlepšení své komunikace v oblasti sociálních sítí. Proto byl pro fitness centrum navržen komplexní marketingový plán na sociálních sítích pro rok 2025, který zahrnuje obecná doporučení, etapizaci a konkrétní plán příspěvků pro vybraný měsíc. Klíčová slova: sociální sítě, marketingová komunikace, fitness centrum, Instagram, Facebook
Emotivní aspekty komunikace na sociální síti Facebook v kontextu války
Groschupová, Veronika ; Zápotocký, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem vyjadřováním emocí na Facebooku v kontextu války. Nejdříve vysvětluje problematiku pojmů "afekt" a "emoce" a na základě jejich definice vysvětluje, proč by neměla být zaměňována. Práce také rozebírá, jak emoce ovlivňují obsah Facebooku nebo emocionální prožívání jejích uživatelů jak při užívání, tak po něm. Také pojmenovává emoce, které lidé cítí při válce, co může jejich prožívání ovlivnit a jak je mohou politici zneužívat ve svůj prospěch. Je zde popsáno, jakými prostředky je možné vyjadřovat emoce na sociální síti Facebook a pro kontrast jsou popsány principy, díky kterým lidé vyjadřují emoce přirozeně. Zmíněna je i problematika domnělého evolučního vývoje emocí, která ačkoliv je oblíbena Paulem Ekmanem, bývá mnohými vědci zpochybňována. Praktická část práce nabízí kvalitativní výzkum založený na polostrukturovaných rozhovorech se studenty z Prahy. Na základě otevřeného kódování jsou vytvořeny čtyři teorie, které odpovídají na to, jaké je emocionální prožívání respondentů na příspěvky, které se tematicky týkají války. Také vysvětluje, jak tito studenti své prožívání zpracovávají, tedy zda na sociálních sítích zůstávají nebo se uklidní jinou činností. Zmapován je i charakter jejich reakcí a zda probíhá spíše na sociálních sítích nebo mimo ně. V neposlední řadě...
Evropeizace českých, polských a slovenských medií v kontextu tří krizí
Rosenfeldová, Jana ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Gregor, Miloš (oponent) ; Havlík, Vlastimil (oponent)
Disertační práce se zaměřuje na zjištění úrovně a podoby evropeizace českých, polských a slovenských médií v intenzivních fázích tří krizí - migrační krize, pandemie koronaviru a války na Ukrajině. Teoretickým východiskem práce jsou přitom teorie veřejné sféry, jejíž funkční varianta je v kontextu "evropského komunikačního prostoru" považována za prostředek, resp. nutnou podmínku k odstranění nejrůznějších deficitů Evropské unie, zejména deficitu demokratického. Z různých přístupů ke konceptualizaci tzv. evropské veřejné sféry je pro výzkum v této práci volen přístup evropeizační, jehož perspektivou je evropská veřejná sféra chápána jako síť národních veřejných sfér, které se stále více "evropeizují", a jenž se při empirických snahách o detekci evropské veřejné sféry opírá o jednotlivá národní média. Paralelní kvantitativní a kvalitativní obsahová analýza příspěvků publikovaných na sociální síti Facebook šesti českými, polskými a slovenskými mainstreamovými médii v počátečních fázích jednotlivých krizí zjišťuje různé úrovně evropeizace napříč krizemi, které reflektují odlišnou úroveň kompetencí, jimiž EU v jednotlivých krizích disponovala. Zároveň ukazuje, že unijním tématům a aktérům se podařilo prosadit i v rámci facebookových agend jednotlivých zpravodajských médií, tedy v prostředí, které se...
Metody analýzy a simulací sociálních sítí
Vorlová, Pavla ; Král, Jiří (oponent) ; Samek, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá popisem, jakými způsoby je možné analyzovat sociální sítě, návrhem a implementací modelu, který simuluje konkrétní sociální síť, a jeho analýzou. V dnešní době jsou sociální sítě velmi vyhledávané a používané, proto jsou i častým cílem zkoumání. Práce se věnuje statické analýze sociálních sítí, kde vidíme sociální síť jako graf a zjišťujeme různé vlastnosti jednotlivých objektů v síti a podle toho určujeme, jak jsou tyto objekty pro síť významné. Zajímají nás i vztahy mezi entitami, protože mají vliv na šíření informací v síti. Strukturní vlastnosti sítě pak určují existenci různých komunit. V rámci dynamické analýzy modelujeme sociální síť pomocí multiagentních systémů, které jsou velmi vhodné pro znázornění změn v síti. Multiagentním systémem byl také implementován simulační model, který představuje konkrétní sociální síť. Jeho chování bylo analyzováno a zkoumáno pomocí vybraných metod.
Prohlížeč obrázků pro Windows Mobile
Miklósy, Jiří ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Svoboda, Pavel (vedoucí práce)
V posledních letech zažíváme rozmach kapesních počítačů, které nám stále více nahrazují stolní počítače. V této bakalářské práci jsou popsány technologie, které tyto zařízení používají. Dále se tato práce snaží seznámit čtenáře s programováním v DirectX. Seznamuje čtenáře jak tento framework použít v mobilních zařízeních a jak vyřešit některé problémy spojené s jeho užitím. V neposlední řadě navrhuje a implementuje aplikaci pro prohlížení, upload a označování obrázků ve 3D prostoru.
Informační portál pro studenty
Švarc, Miroslav ; Veigend, Petr (oponent) ; Dytrych, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou aktuálně využívaných komunikačních systémů studentů, návrhem nového systému a jeho implementací. Součástí systému je propojení se sociální sítí Facebook, komunikační aplikací Discord a službami společnosti Google, jako jsou kalendáře a sdílený disk. Výsledkem je funkční systém, naprogramovaný v jazyce PHP, který může sloužit pro komunikaci studentů.
Export kontaktů z Facebooku
Škrabánek, Ondřej ; Čermák, Martin (oponent) ; Koutný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá převážně problematikou komunitních webů, obzvláště pak webu Facebook, a programu Microsoft Outlook. Navržená aplikace slouží k exportu kontaktních informací přátel na komunitním webu Facebook. K implementaci jsou využity technologie Microsoft C#.NET, Visual Studio Tools for Office, Microsof Office Document Imaging a Facebook SDK.
Application of Social Media Networks in Marketing Communication
Hubáček, Robin ; Buchtela, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master thesis describes the issue of using social media in marketing communication of chosen company. The aim of this thesis is to analyze the current situation in the company and to propose a new solution, i.e. marketing tools, which the company can use in the future. The first part summarizes the issues of marketing, marketing communication and social networks. The analytical part includes analysis of the external and internal environment, analysis of the competitive surroundings as well as SWOT analysis. The design part then proposes new possibilities for the use of social media, analysis of their efficiency and detailed design of promotion on the domestic market, all together with international reach.
Využití metod dolování dat pro analýzu sociálních sítí
Novosad, Andrej ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou dolování dat v prostředí sociálních sítí. Podává přehled o dolování z dat a možných metodách dolování. Práce také zkoumá sociální média a sítě, co mohou poskytnout a jaké problémy se sebou přinášejí. Jsou prozkoumané API třech sociálních sítí a jejich možnosti z hlediska získání dat vhodných pro dolování. Zkoumají se techniky dolování znalostí z textových dat. Je popsán způsob implementace webové aplikace, která doluje data ze sociální sítě Twitter pomoci algoritmu SVM. Implementovaná aplikace klasifikuje zprávy na základě jejich textu do tříd reprezentujících kontinenty původu. Je provedeno několik experimentů v softwaru RapidMiner a v implementované webové aplikaci a jejich výsledky jsou prozkoumány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 687 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.