Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Etický problém loajality v prostředí bezpečnostních sborů
Kutěj, Libor ; Jinek, Jakub (vedoucí práce) ; Prázný, Aleš (oponent)
Práce předkládá zkoumání fenoménu loajality v prostředí bezpečnostních složek státu. Snaží se o etickou orientaci v konfliktu loajality a svědomí se zvláštním zřetelem k oznamování nepravostí učiněných při výkonu práv a povinností těchto orgánů státní moci zevnitř. Především uplatněním empiricko-deduktivní metody je představeno prostředí bezpečnostních sborů, zejména zpravodajských služeb jako mentální subkultura s vlastním étosem vnitřního fungování včetně loajality k tomuto profesnímu bratrstvu. Dvě případové studie se věnují konkrétním situacím, kdy došlo k oznámení nepravostí, ke kterým docházelo při výkonu kompetencí služeb. Zjištění těchto případových studií je interpretováno v kontextu názoru dlouholetého zpravodajského profesionála na problém whistleblowingu v prostředí speciálních složek státu. Věrnost jednotlivců k profesním bratrstvům v rámci bezpečnostních sborů jsou dále zkoumány prostřednictvím názorů na "přátelství" ze strany C. S. Lewise, Aristotela a Maxe Schelera. Zároveň je poukázáno na exogenní a endogenní vlivy, které zásadním způsobem doprovázejí rozhodovací proces jednotlivce v jeho konfliktu mezi loajalitou profesnímu bratrstvu a dodržování normativního práva.
Návrh změn zaměstnaneckých benefitů ve vybrané společnosti
Samohýl, Michal ; Konečný, Štěpán (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na návrh změn systému benefitů ve společnosti Barum Continental s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí. První část se zabývá teoretickým poznatkům zaměstnaneckých benefitů. Druhá část analyzuje aktuální situaci systému benefitů ve společnosti. Třetí část je zaměřená na návrhy na zlepšení systému benefitů.
Spokojenost a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Malhocká, Andrea ; Kalců, Petra (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce zkoumá problematiku spokojenosti a motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definici jednotlivých pojmů nezbytných k pochopení dané problematiky. Praktická část obsahuje průzkum provedený prostřednictvím dotazníkového šetření a rozhovorů, spolu s analýzou vybrané společnosti. Na základě získaných dat jsou v závěru práce navržena doporučení pro zlepšení spokojenosti a motivace zaměstnanců, a to s ohledem na snížení fluktuace a s tím spojených nákladů.
Zaměstnanecké výhody a návrh na jejich rozvoj v oddělení inženýringu vybrané společnosti
Tálský, Ondřej ; Millerová, Renáta (oponent) ; Dohnal, Mirko (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje způsobu odměňování zaměstnanců pomocí benefitů ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou zkoumány vlivy prostředí na odměňování a jednotlivé aspekty benefitů. Praktická část vyhodnocuje trendy na trhu benefitů a zkoumá aktuální situaci ve společnosti Thermo Fisher Scientific Brno s.r.o. pomocí dotazníku, analýz a rozhovoru s vedením společnosti. Dále také zkoumá možnosti systému cafeteria, který slouží k flexibilnímu rozdělování benefitů podle potřeby jednotlivých zaměstnanců. Návrh pak předkládá přínosy systému cafeteria, způsob implementace aktuálních i nových benefitů do tohoto systému a náklady na něj.
Posouzení motivačního systému ve vybrané společnosti a návrhy jeho rozvoje
Sehnalová, Kateřina ; Krupičková, Michaela (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu motivace ve vybrané společnosti. Vliterární rešerši budou vysvětleny základní pojmy pojící se stouto problematikou. Vanalytické části bude představena společnost a proběhne sběr dat prostřednictvím interních materiálů a strukturovaných rozhovorů. Na základě těchto informací bude zanalyzován motivační systém, zkoumána spokojenost a loajalita zaměstnanců a navrženy návrhy vedoucí ke zlepšení stávajícího motivačního systému, udržení stávajících zaměstnanců, zvýšení jejich spokojenosti a snížení nákladů na fluktuaci.
Spokojenost zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně
Skalický, Vít ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků s e-shopem Dumknihy.cz, který patří společnostem Kanzelsberger a Barvič a Novotný. Obsahuje návrhy opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků v oblasti kvality poskytovaných služeb, zvýšení jejich loajality i ke zlepšení marketingové komunikace. Návrhy vycházejí z teoretických poznatků, provedených analýz společnosti a z výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Šperková, Ivana ; Růžičková, Soňa (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.
NPS Customer Loyalty Analysis and Proposals for its Strengthening
Klvaňa, Martin ; Sieck,, Ellen (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This master thesis is focused on possibilities how to strengthen customer loyalty in the company Atlas Copco Compressor Technique. The theoretical part clarifies terms such as marketing research, questionnaire, customer or loyalty. On a later stage it explains the Net Promoter Score, a customer loyalty metric which is also used to conduct the analysis of current customer satisfaction and loyalty itself. Based on the analysis as well as observations from the company gives the author proposals that should result in more loyal customers.
Spokojenost zákazníků
Pišková, Martina ; Holendová, Petra (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků internetového obchodu Nejbaby, s. r. o. V první části jsou vysvětleny teoretické pojmy spojené se zvoleným tématem. Druhá část je věnována analýzám vnějšího a vnitřního okolí vybraného podniku a marketingovému průzkumu založeném na získání dat pomocí dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou v poslední části představeny návrhy vedoucí právě ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Uplatnění věrnostního programu ve strategii společnosti Assistcar s.r.o.
Kalman, Robin ; Dohnalová, Aneta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba věrnostního programu pro společnost Assistcar, s.r.o. Tato společnost nabízí rozsáhlé služby v autoopravárenském průmyslu a věrnostní program je to, co společnosti chybí. Diplomová práce obsahuje teoretickou, analytickou a praktickou část. V první části je zpracován teoretický základ, který je nutný pro správnou tvorbu věrnostního programu. Analytická část se skládá z analýzy dostupných a fungujících věrnostní programů. Dále z analýzy konkurenčních programů a celého podniku. Praktická část obsahuje tvorbu konkrétního věrnostního programu pro společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.