|
Spokojenost zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně
Skalický, Vít ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků s e-shopem Dumknihy.cz, který patří společnostem Kanzelsberger a Barvič a Novotný. Obsahuje návrhy opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků v oblasti kvality poskytovaných služeb, zvýšení jejich loajality i ke zlepšení marketingové komunikace. Návrhy vycházejí z teoretických poznatků, provedených analýz společnosti a z výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků.
|
|
Spokojenost zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně
Skalický, Vít ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků s e-shopem Dumknihy.cz, který patří společnostem Kanzelsberger a Barvič a Novotný. Obsahuje návrhy opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků v oblasti kvality poskytovaných služeb, zvýšení jejich loajality i ke zlepšení marketingové komunikace. Návrhy vycházejí z teoretických poznatků, provedených analýz společnosti a z výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků.
|
|
Role vybraného řetězce maloobchodních prodejen v podpoře regionální produkce
Skalický, Vít
Cílem bakalářské práce je charakterizovat a vyhodnotit roli společnosti My food Market, s. r. o., v podpoře a vytváření příležitostí pro tržní zhodnocení regionální produkce. V teoretické části jsou na základě studia odborné literatury shrnuty současné trendy na trhu potravin a metody analýzy spotřebitelské poptávky. Praktická část je zaměřena na: (1) popis činnosti a strategie společnosti My food Market, s. r. o., a analýzu podílu regionálních produktů v sortimentu nabízených výrobků; (2) primární průzkum názorů a preferencí zákazníků, nakupujících v této síti maloobchodních prodejen, s cílem vymezit profil, preference a zájem zákazníků o regionální potraviny. Průzkum byl proveden technikou dotazníkového šetření.
|