Název: Spokojenost zákazníků a návrhy na zlepšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction and Suggestions for Its Improvement
Autoři: Skalický, Vít ; Tomášková,, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; loajalita; marketingový výzkum; Spokojenost; zákazník; customer; loyalty; marketing research; questionnaire; Satisfaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/66216

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-597648


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet