Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 416 záznamů.  začátekpředchozí391 - 400dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hledání konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení
Cao Bao, Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá hledáním konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení. Cílem této práce je nalezení konkurenčních výhod řetězce rychlého občerstvení X, který je zaměřen na poskytnutí rychlého občerstvení na českém trhu, a prostřednictvím provedeného výzkumu nalézt případné nedostatky vnímané zákazníky a klíčové faktory napomáhající k jejich dlouhodobému zlepšení. Teoretická část je tvořena z pěti kapitol, začíná se kapitolou o marketingu služeb, následující kapitoly se zabývají kupním rozhodovacím procesem ve službách, trhem a tržní kategorií a konkurenční výhodou. Kapitola metodologie uzavírá pak celou teoretickou část. Praktická část obsahuje kapitoly zkoumající význam fast foodu ve světě a současného trendu trhu v ČR. Další části se zabývají charakteristikou tržní kategorie, analyzují konkurenci, charakterizují společnost X. Nejdůležitější kapitoly v této praktické části představují výsledky průzkumu, návrhy řešení a doporučení firmě.
Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě
LAMROVÁ, Zdeňka
Diplomová práce byla zpracována na téma Spokojenost zákazníků ve vybrané firmě. Cílem bylo odkrytí informací o spokojenosti zákazníků ve vybrané firmě. Na základě dat z dotazníkového šetření navrhla autorka opatření, které je konečným výsledkem práce.
Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu
ALEXOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce na téma Měření spokojenosti zákazníků JITONA a. s. na tuzemském trhu je provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření a na základě výsledků z provedeného průzkumu dále navrhnout doporučení pro její zlepšení.
Analýza a zhodnocení měření spokojenosti zákazníků
BURDOVÁ, Monika
Hlavním cílem diplomové práce je analýza služeb poskytovaných nově zrekonstruovaným hotelem, který se nachází v centru malého města Jaroměřice nad Rokytnou a analýza spokojenosti zákazníků hotelu s těmito poskytovanými službami.
Optimizing Incident Management : Case of CSC
Boucharlat, Romain ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Práce je založena na mých pracovních zkušenostech analytika v oddělení služeb (tzv. "service desk") v rámci CSC. Jedná se o komplexní práci, která přispívá k vysoké výkonosti a tím ke spokojenosti uživatelů. Práce přináší výsledky mého výzkumu a pracovních zkušeností v podobě závěrů a doporučení k optimalizaci kvality služeb a ke zvýšení spokojenosti zákazníků. První kapitola je věnována popisu práce analytika a definuje nahodilý manažerský proces. Napomáhá k porozumění způsobu práce v oddělení služeb. Nahodilý manažerský proces je monitorován různým způsobem. Některá tato měření jsou dokumentovatelná a některá naopak nejsou: jejich dopady se liší. Ve druhé kapitole jsou analyzovány dopady měření výkonosti. Měření výkonosti je důležité z důvodu nutnosti mít přehled o dalších cestách zkvalitnění služeb a dosažení jejich vysokých standard. V závěrečné kapitole jsou popsána doporučení, která jsou výsledkem 7 měsíční praxe zaměřené na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Customer satisfaction strategy in automotive industry - example of Škoda Auto
Jůzl, František ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Hlavní cíl této diplomové práce bylo definovat hlavní přínosy strategie zvyšující spokojenost zákazníka. Především efekty na zákaznickou základnu, retenci zákazníků, loajalitu a v neposlední řadě na finanční ukazatele byly diskutovány. Dále tři techniky měření spokojenosti zákazníka jsou důkladně zhodnoceny. Jedná se o complaint management,průzkum spokojenosti zákazníka a mystery shopping. Druhý cíl této práce přestavuje navržení komplexní strategie pro ŠKODA AUTO, která povede ke zvýšení spokojenosti zákazníka. Navržená strategie má čtyři dílčí části, a to: obecná strategie, produkt, prodej a poprodejní.
Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Tůmová, Miluše ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Bártová, Hilda (oponent) ; Koráb, Vojtěch (oponent)
Disertační práce, která se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve vztahu k tvorbě konkurenční výhody. Metodologie použitá pro účely disertační práce. Proces výzkumu spokojenosti a loajality zákazníků. Reference k zahraniční literatuře a dalším pramenům. Formulace cílů disertace a hypotéz. Specifika spokojenosti zákazníků v oblasti poskytování služeb s vysokým podílem personální složky.
Koncepce managementu kvality a jejich aplikace v cestovním ruchu
Sysel, Jiří ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Jakubíková, Dagmar (oponent) ; Pražská, Lenka (oponent) ; Konečná, Marie (oponent)
Disertační práce se zabývá koncepcemi managementu kvality a jejich aplikacemi v oblasti služeb cestovního ruchu. V první části vymezuje základní pojmy problematiky kvality a zabývá se vývojem přístupů k jejímu managementu. Uvádí specifika řízení kvality v České republice a vztah kvality a konkurenceschopnosti na celonárodní a podnikové úrovni. Další část práce je věnována prezentaci hlavních metod a koncepcí managementu kvality, a to od nejjednodušších historických nástrojů přes metodiky plánování, optimalizace, hodnocení, analýzy a prevence rizik až k uvedení hlavních mezinárodních standardů a komplexních modelů pro jejich dosahování a řízení. Vždy je komentována jejich vhodnost a možné vazby na služby cestovního ruchu, které jsou v práci uvedeny a definovány v kontextu k hlavním teoretickým přístupům ke kvalitě a jejímu řízení v oblasti služeb. Analytická část práce je věnována rozboru přístupů ke kvalitě v oblasti cestovního ruchu a specificky národním systémům kvality služeb ve vyspělých evropských zemích (Španělsko, Švýcarsko, Německo). Je provedeno jejich hodnocení a komparace se stavem řízení kvality v cestovním ruchu v České republice. Dále je analyzována a hodnocena přínosnost implementace systému managementu kvality podle standardů ISO 9001 v hotelových podnicích. Využita jsou data z projektu TLT Benchmark poradenské společnosti KPMG Česká republika za období 2009-2011 a data vybraných organizací cestovního ruchu. Závěrečná část práce uvádí rámcové modelové řešení Národního systému kvality služeb cestovního ruchu v České republice. To vychází z provedených analýz a komparací a prezentuje jeho hlavní komponenty, a sice národní standard kvality, značku kvality a institucionální zajištění systému. Navrhovaný model je vlastním řešením autora založeným na teoretických poznatcích a dlouholeté praxi v oblasti cestovního ruchu a managementu kvality.
Úroveň péče o zákazníky B2C v oboru FMCG v ČR
Krahulík, Jan ; Barton, Monika (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnou úrovní zákaznické péče v oboru FMCG se zaměřením na supermarkety, obchody a restaurace. Metodika práce je založena na průzkumu spokojenosti zákazníků se současnou úrovní zákaznické péče a následné vytvoření návrhu na zvýšení této úrovně. Teoretický návrh je ověřen implementací na konkrétní společnosti.
Kvalita služeb ve vybraném fitcentru
Dymák, Jiří ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku kvality služeb v konkrétním fitcentru. V teoretické části jsou vymezeny pojmy s touto problematikou související jako kvalita služby, proces zlepšování, orientace na zákazníka. Základním cílem této práce bylo zhodnotit kvalitu služeb ve vybraném fitcentru prostřednictvím hodnocení spokojenosti zákazníků a následně navrhnout možné varianty zlepšení zjištěného stavu. Tímto cílem se zabývá praktická část práce. Použitými metodami výzkumu byly zvoleny pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Zjištěná data byla vyhodnocena a následně navrhnuta zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 416 záznamů.   začátekpředchozí391 - 400dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.