Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,165 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na rozšíření marketingové komunikace společnosti
Doseděl, Dominik ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je na základě provedených analýz zpracovat návrhy rozšíření současné marketingové komunikace společnosti Vranovská pláž s. r. o. pro dosažení vyšší návštěvnosti kempu. V první části je stanoven cíl práce, metody a postupy zpracování. Druhá část definuje teoretické pojmy potřebné pro pochopení práce. Ve třetí části jsou provedeny analýzy společnosti a díky těmto poznatkům jsou ve čtvrté části navrhnuty opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
Podpora prodeje a reklama konkrétní organizace
Rosenbergová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů na zviditelnění organizace Right 2 Dance z. s., jejích služeb a produktů. K tomu jsou použity především nástroje podpory prodeje a reklamy. Teoretická východiska vysvětlují jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využívány v dalších částech práce. Analýza současného stavu slouží ke zhodnocení stávající situace v organizaci a vychází z ní část poslední. Poslední část se skládá z konkrétních doporučení na zlepšení situace pomocí nástrojů marketingové komunikace.
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Rozmahelová, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu nově vznikající společnosti. První část je zaměřena na důležité poznatky z oblasti teorie marketingu, zejména na chování zákazníka a spotřebitele a nástroje marketingového mixu. Analytická část se dále věnuje interní analýze spolku inBalance, od kterého by byla nová společnost odvozena. V této kapitole je dále je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření a skupinových i individuálních rozhovorů. V dalších částech analýzy je provedena analýza širšího prostředí a analýza konkurence. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz představeny návrhy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, které jsou navrženy s cílem získat první zákazníky a tím úspěšně vstoupit na trh.
Návrh změn marketingového mixu
Surá, Petra ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem změn marketingového mixu vybraného brněnského kadeřnictví. Práce je strukturována do 3 částí. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se marketingu. V analytické části je představeno kadeřnictví a jeho aktuální marketingový mix, následně jsou uplatněny strategické analýzy vnějšího a vnitřního okolí a v neposlední řadě jsou promítnuty výsledky z provedeného průzkumu. Ve třetí části jsou, na základě výsledků plynoucí ze současné situace, navrhnuta doporučení na změny jednotlivých prvků marketingového mixu za účelem zkvalitnění a zdokonalení stávajících služeb.
International Marketing Strategy of the Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the design of an international marketing strategy for a selected company. The main objective of this thesis is to develop a proposal for a marketing strategy for a chosen company expanding into a selected international market. The theoretical part of the thesis outlines the concepts and methods that contribute to developing a marketing strategy. The methodological part of the thesis describes the plan and the methodology used in processing the data and information obtained. The practical part focuses on the introduction of the company and the subsequent analysis of the microenvironment and macroenvironment. The final part of the thesis summarises the proposals for an international marketing strategy, which are compiled based on previous research and analysis.
On-line marketingová komunikace
Gregorová, Karin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nových webových stránek společnosti KVĚTOLOGIE s.r.o. První část práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti marketingu, na jejichž základě je pak postavena praktická část. Praktická část je rozdělena na analytickou a návrhovou část. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu a on-line komunikace společnosti, segmentace a analýza domu jakosti. V návrhové části práce jsou pak uvedeny vlastní návrhy pro tvorbu webových stránek.
Marketingový mix sportovního klubu
Veselý, Martin ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix sportovního spolku SK JeMoBu. V teoretické části jsou uvedené potřebné základní pojmy jako jsou marketingový mix, marketingové prostředí, analýzy a další. Analytická část je zaměřena na zjištění současného stavu marketingového mixu klubu. Práce obsahuje návrhovou část, ve které jsou popsány změny pro zlepšení.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Janeček, David ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu vybraného podniku. Práce je rozdělena do tří základních částí. V první z nich bude provedena literární rešerše, která povede k vysvětlení základních pojmů marketingu a marketingového mixu. Druhá část bude zaměřena na provedení interních i externích analýz, vyhodnocení současného stavu a zjištění nedostatků podniku. Ve třetí části budou zpracovány a navrženy opatření, která mohou vést ke zlepšení marketingové komunikace podniku.
Návrh změn marketingového mixu kavárny
Mlčková, Adéla ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem kavárny Jamai Cafe Dvanáctka. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy. Analytická část obsahuje představení podniku a analýzu aktuálního stavu. V návrhové části jsou navrženy změny pro zlepšení marketingového mixu kavárny.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Dubský, Martin ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem zdokonalení marketingového mixu společnosti, konkrétně Hotelem Červenohorské sedlo. V teoretické části jsou objasněny pojmy marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, SWOT analýza a Porterova analýzy. V analytické části je popsán samotný hotel, dále jsou provedeny analýzy marketingového prostředí, ve kterém se hotel nachází. Dále jsou provedeny analýzy SWOT a Porterova analýza. Výstupy z těchto analýz následně tvoří návrhy na zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,165 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.