Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix podniku
Doseděl, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Vranovská pláž s.r.o. Teoretická část udává definice základních pojmů jak marketingového mixu, tak dalších analýz, díky kterým je možné dosáhnout zlepšení úspěšnosti společnosti. Analytická část obsahuje analýzu nynější-ho stavu firmy a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou navrhnuty změny, díky kterým nastane zlepšení nynější situace společnosti a jejího marketingového mixu.
Marketingový mix podniku
Doseděl, Dominik ; Milichovský, František (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Vranovská pláž s.r.o. Teoretická část udává definice základních pojmů jak marketingového mixu, tak dalších analýz, díky kterým je možné dosáhnout zlepšení úspěšnosti společnosti. Analytická část obsahuje analýzu nynější-ho stavu firmy a jejího marketingového mixu. V návrhové části jsou navrhnuty změny, díky kterým nastane zlepšení nynější situace společnosti a jejího marketingového mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.