Název:
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix of a New Company
Autoři:
Rozmahelová, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu nově vznikající společnosti. První část je zaměřena na důležité poznatky z oblasti teorie marketingu, zejména na chování zákazníka a spotřebitele a nástroje marketingového mixu. Analytická část se dále věnuje interní analýze spolku inBalance, od kterého by byla nová společnost odvozena. V této kapitole je dále je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření a skupinových i individuálních rozhovorů. V dalších částech analýzy je provedena analýza širšího prostředí a analýza konkurence. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz představeny návrhy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, které jsou navrženy s cílem získat první zákazníky a tím úspěšně vstoupit na trh.
The thesis deals with the concept of marketing mix of a new company. The first part focuses on important knowledge from the field of marketing theory, especially on customer and consumer behaviour and marketing mix tools. The analytical part looks at the current situation of club inBalance, from which the new company would be derived. Furthermore, marketing research is conducted in this chapter in the form of a questionnaire survey and group and individual interviews. In other parts of the analysis, an analysis of the wider environment and an analysis of the competition is conducted. In the final part of the thesis, based on the analyses made, suggestions are presented for the different marketing mix tools that are designed in order to get the first customers and thus successfully enter the market.
Klíčová slova:
konkurence; marketing; marketingový mix; spotřebitel; zákazník; competition; consumer; customer; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246350